43 / 365

- Şubat 12, 2017


Kar yağdı bugün, hatta şu an da yağıyor inceden. Ama tutmuyor.

Eğitimin son günüydü, bitti nihayet. Haftaya sınav var.

Eve geldigimde misafir vardı, annem kapıdan geri yolladı beni pastaneye. Gidip bir şeyler aldım "misafir gelmiş de" dedim ne gerek varsa söylemeye :)
Pastane sahibi amca da "Allah eksikliklerini göstermesin" deyip bir ekler ikram etti.
Aldım, çıktım. Bir yandan da oflayıp pufluyordum "ben dinlenicektim yaa" diyerek. Ama misafirlere hoşgeldiniz deyip sarılıp hal hatır sorunca geçti o ruh halim. Farklı insanların güler yüzünü görüp auralarına temas etmek iyi geldi. Fazla da durmadılar zaten.
Öte yandan, Misafirin habersiz geleni ve uzun süre kalanı beni biraz geriyor.

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Aynennn.Haberli gelsin canimi yesinler de pat die geldiler mi pek sevimli gelmiolar canım 😃

    Ekleride göçürmüşsünüz.😃 Yarasınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı fikirdeyim cnmm :)

      ehehe teşekkür ederim :P :D

      Sil
  2. Misafir 10 kismetle gelir 9'unu birakir gider derdi buyuklerimiz. Biz o zihniyetle buyudugumuz icin, haberli yada habersiz pek severim ve sevinirim misafire:))
    Birde dediginiz gibi auralari bile baska ruh haline sokuyor insani.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle diyorlar haklısınız ama haberli gelsinler yine de :))

      Sil
    2. Eh peki madem:)) Bugun musaitmisiniz? Annemler size gelecek te:))))

      Sil
    3. :))) tabii başımızın üstünde yeriniz var :D

      Sil