42 / 365

- Şubat 11, 2017


Bazı erkek "arkadaş"larımın, sevgili yapınca benden lanetliymişim gibi köşe bucak kaçmalarına irrite oluyorum.

Bir şey sorduğumda o kadar geçiştirmelik cevaplar alıyorum ki kendimi kötü hissediyorum. Demek ki gerçekten arkadaş değilmişiz, seçenek olarak görülüyormuşum diye düşünüyorum ve bir daha kötü hissediyorum.

Bir erkek ve bir kız sadece arkadaş olabilir, ama her erkek ya da her kız arkadaş olamazmış. Karşı cinse insan olma gibi ortak yönlerdense sadece cinsiyete bakarak iletişim kuranlar var ne yazık ki.

---

Haftasonu kar var diyorlardı. Bugün cumartesi ama kar yağmadı. Soğuktu sadece.

Eğitime gittim, geldim. Yarın son dersimiz. Akşam da Bilgi Üniversitesi'ne geçtim, bir kaç haftadır gidiyordum bir sebepten, o da dosya da kapandı nihayet.

Benzer Yayınlar

4 yorum