41 / 365

- Şubat 10, 2017


Bu sabah gözlerime far süresim geldi. Hiç deneyimim yok. Kafama göre iki renk sürdüm. Biri kahve tonlarında tam göz kapağıma sürdüm, diğeri de koyu griydi kenarlara sürdüm hani göz çizgisinin devamı gibi yapıyorlar ya daha çekik duruyor. Onu yapmaya çalıştım işte. Çok uğraşamadım işe geç kalmamak için.

İşyerine bi arkadaşla girdik asansör bekliyoruz. Eğitim nasıl çalışıyor musun falan dedi çalışmadığımı bilerek öylesine. Ben de "hiç sorma sabahlara kadar uyumuyorum çalışıyorum" dedim gülerek. O da "belli oluyor gözlerin şişmiş çalışmaktan" dedi. Kızı bozmamak için "gözlerim şiş değil far sürdüm" diyemedim, bi de makyajdan hoşlanmayan biri olduğu için laf mi koydu ciddi mi söyledi onu da tam anlayamadım, güldüm sustum. Sevdiğim bir arkadaşım kendisi. Hiç makyaj yapmaz yapanlardan da pek hoşlanmaz aslında.
Asansöre bindik iki de bir aynadan gözlerime bakıyorum çaktırmadan. Tamam çok süper olmamış ama şiş de görünmüyor sanki ya. Neyse, başkasından bir yorum gelmedi, hafif sürdüğüm için bir çoğu farketmemiştir bile belki.

Eve geldim, kimsse yok. Börekler kekler mutfaktan bakıyor melul melul. İlkbahar geliyor millet rejime başladı ben tıkınmaya başladım.

Spor salonuna yazılmak istiyorum. Konserlere, tiyatrolara gitmek, gezilere çıkıp fotoğraflar çekmek ve alışveriş yapmak istiyorum. Allah'ım nolur şu yasam sevincim(nerden geldi anlamadım ama) iki gün sonra buhar olup uçmasın.

Pardus eğitimi bitti, hiç sevmedim.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Aminnn 😃 o kibarca sokulan bir laftır 😃

    Valla ben makyaji severimde hepte yaparım.hıhhhh bosver o yapmasn 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen öyleydi canım 😃 amaan bence de bosver, canım istiyorsa yaparım ben de iyi hissettiriyorsa sorun yok :))

      Sil