40 / 365

- Şubat 09, 2017


Dün o kadar yedim ya hani, sonra dedim ben bunun acısını çekerim kesin. Uyuyamam, kâbus görürüm, işyerinde uyuklarım ağırlık çöker sürekli al başına sıkıntı işte.

Ama gece huzurla uyudum. Hatta bayadır anlamsız kopuk rüyalar görüyordum bu gece mantığıma uyabilecek şeyler gördüm. Mantığıma uygun dediğim de gidip bi okulun bahçesinde oturuyorum arkadaşlar geliyor sohbet ediyoruz falan işte ama en azından durup dururken bir yerlerden kaçmıyorum ya da ne bileyim karşıma bir fil çıkmıyor, bir kuşla konuşmuyorum, kırmızı gökyüzünden turuncu kar yağmıyor vs...

Bu gün de sıradan sakin geçti. Ama bugün sanki pencereden baska bir yol bana göz kırpıyor olabilirmiş gibi hissettim.

Vay be 40 oldu. 2017nin 40ı da çıktı arkadaşlar hayırlı olsun :))

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bir mevlid yapalim o zaman canm 😃

    Hihh iyi sen böyle başka baska yollara bak.Ne güzel olmus nesen gelmis 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm yıkılmadım ayaktayım :)) yapalım mevlid, helvayı da cok severim :D

      Sil
  2. Ahh uzun süredir normal rüyalar görmeyi özledim ben de senin blog konseptini de çok sevdim gerçekten insanı düzenli yazmaya da iter :) biz iki kişi yazmamıza rağmen sahip olamadığımız birşey bu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı günler yazacak bir şey bulamadım 365 gün boyunca nasıl her gün yazıcam hiç başlamasamıydım bile dedim ama her gün yaşıyorsak her gün yazabilirim de dedim sonra. inşallah sonuna kadar devam :))

      Sil
  3. Rüya mı yoksa hülya mı dersen hülyayı tercih ederim doğrusu. Hülya demek hayaller demek olduğuna göre; hayal kurmayı severim. Hayalperest değilim ve ütopyalarım olmasa da, her hayalde bir umut gizli olduğunu bilirim. Çünkü umut her hayalin mayasıdır. Onun gerçekleşmesi iyi bir inanca sahip olabilmektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal kurunca o hayale çok kapılıyorum, sonra olmuyor diye üzülüyorum. benim için tehlikeli. ya da hayal kurma adı altında hayata emir veriyor da olabilirim bi yerde hata yapıyorum ama nerde :))

      Sil
  4. maşallah daha nice 40 lara

    YanıtlaSil