39 / 365

- Şubat 08, 2017


Bugün kendimi karbonhidrata verdim.
Eve gelirken de bi kilo börek aldım hatta. Şansa bak ki annem de kek ve tatlı yapmış.
Eve geldiğimden beri gömülmüş haldeyim tabiri yerindeyse.
Sadece yedigim zaman mutluyum.

Ben neden kimseyi sevemiyorum'a taktım kafayı. Yalnız başıma bir yere saklanıp yaşasam mı acaba bilemedim ki ama ben yanımda birini tutamıyorum :( bu yüzden de gelecek endişesi iyicene başgöstermeye başladı. Hem yalnız kalmak istemiyorum hem de kimseyi istemiyorum. Böyle durumlar işte.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Sıkı bir depresyona girmek üzeresin dikkat et :(

    Seveceğin insan öyle bir gelir ki emin ol ne ara sevdigini anlamazsın 😃

    Bu arada bir iki üc mimmmmmm.Minlendinnnn.😃 havanda değilsin belki ama yaparsan sevinirim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay girmem inşallah yaaa...

      saol canım benim yaparım tabi, havamda olmasam da havaya sokarım kendimi mim için :))

      Sil
    2. Sen yaparsın demistimmm 😃 harikasın 😃

      Bu arada acayip uyku akio gözmden.Off yetisemiom hic bi yere 😃bende girebilirmiyim deprese 😃

      Sil
    3. olmaz giremezsin depresyona girmeyi yasaklıyorum hepimize :P :))

      Sil
  2. Merhaba,

    Geçer... Hem yemek güzeldir.

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla pek yemeklere saldıran biri değilim ama çok iyi geldi :))) çok teşekkür ederim size de

      Sil
  3. Zaman-zaman hər kəsdə olur bu cür duyğular. Siz özünüzü buraxmayın. Nə ilə özünüzü xoşbəxt hiss edirsiniszə onunla məşğul olun. Yemək yemək dahi olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle. bazen bizden beklenenin dışında, sadece canımız istediği için de bir şeyler yapmak gerek...

      Sil