37 / 365

- Şubat 06, 2017


İzinli olduğum bu günde, iş adresime gelen bir mail üzerine bu hafta yeni bir egitime başlayacağımı öğrenmiş bulunmaktayım. Neyse ki bu eğitim mesai saati içinde olup bitecekmiş.

Annemle durduk yere aramız bozuldu yine. Kadının dünyaya geliş amacı sadece babamı savunmak olduğu için bir türlü iletişim kuramıyoruz... Bir de sürekli eleştirir, susup dinleyip geçiştirmez illa ki bi cevap verecek alevlendirecek... Neyse, en iyisi hiç konuşmamak galiba.

Şu sıralar kafam çok karışık, fikir danışacak güvenilir birini de bulamıyorum.

Sanki bir labirentin içindeyim, bir türlü çıkışı bulamıyorum.

Bu günler de geçecek mi acaba?

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Güvenilir insan ailenin dışında pek bulunmuyor açıkçası.Ama en iyi karsr senin sakin kafayla verdin karar olur bence 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba dediğin gibi, beni en iyi yine ben biliyorum ve kendime güvenmek zorundayım :) teşekkürler

      Sil
  2. Geçer inşallah bu günler de :)

    YanıtlaSil
  3. "Bu da geçer Yaaa huuuuuu!.."

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Yazılımcıyım aslında ama işimi yapamıyorum malesef...

      Sil