Tükenenler #6 : Maybelline Affinitone 24h Fondöten

- Ocak 18, 2017


Cam şişede, pompalı ve 24 saat kalıcı. 12 ay ömrü var. Bunu bir de kapağı vardı tabi, ama ben resin denemesinde kullandığım için ve sonra resin içine yapışıp çıkmadığı için kapaksız kullanmak zorunda kaldım.

Kapak içinde canlı çiçek ölümsüzleştirme

Geçen sene bir arkadaşımın verdiği bu fondöteni bir yıldır çok beğenerek kullanıyordum. Dün ne yaptıysam içinden bir şey çıkaramadım ve bittiğini kabullendim :)

Beğendim. Gerçekten de süper kalıcı ve süper kapatıcı.

Bendeki ton 21 Nude idi. Bir ton açığını kullanabilirdim diye düşünüyorum, sürdüğümde bir tık koyu gösterse de tonuna takılmadan kullanmaya devam ettim.

Fondöten kullanmayı bırakmayı düşünüyorum ama hop diye de bırakamıyor insan :) Şimdi elimde Avon'un bir fondöteni var onu bitirmeye çalışıyorum, bittiğinde artık fondöten almam sanırım. Bakalım...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Bende daha yeni alıştım fondetene Bırakmak istemiyorum :) Ne olucak bilinmez pudra bana göre değil sadece anladığım bu :( Akıyor gibi hissediyorum yüzümde :) Güzel paylaşım olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bırakamayabilirim yaaa bilemiyorum insan alışınca zor :) pudrayı ben de sevemedim hiç.

      Sil
  2. Maybeline fondötenle bir türlü yıldızım barışmasa da yararlı bir bilgi paylaşmışsınız. Elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fondöten deneyimim yok ama bunu beğendim :) teşekkürler

      Sil