Tükenenler #4 : Dirty Works Makyaj Temizleme Mendili

- Ocak 11, 2017


Daha önce Nivea'nın makyaj temizleme mendilini paylaşmıştım, Dirty Works ona göre daha düşük not aldı benden.

Genel olarak makyaj temizleme mendilleri, makyaj temizleme sularının yerini tutmuyor tabi ama bu mendiller ile silince bariz gözle görünür bir kalıntı bıraktı. Üzerinden Garnier'in temizleme suyu ile geçtim bazı zamanlar ve disk pamukta hiç temizlenmemiş gibi bir görüntüyle karşılaştım.

Kokusunu da beğenmedim, bozuk elma kokusuna benziyor. Etkisini beğenmediğim için kötülemiyorum kokusunu yanlış anlaşılmasın, daha kullanmaya başlamadan önce açıp kokladığımda da pek beğenmemiştim ama önemsemiştim. Ne var ki sürekli kullanınca beğenmediğimden iyice emin oldum.

Kapatıp açma niyetiyle koydukları şeffaf bant ise iki açmamla hemen yırtılıp koptu. Ağzı açık şekilde kullanmak zorunda kaldım.

Genel olarak ben memnun kalmadım. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Memnun kalınmayan ürünlere de yer verilmesi iyi oluyor bloglarda... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bozuk elme kokusu muuuu :( tabi ki düşük not alır bu ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bana onu çağrıştırdı :(

      Sil