Rimel sürmeyince dökülen kirpikler

- Ocak 10, 2017



İki gündür rimele biraz ara vereyim dedim. Kendisiyle bir sorun yaşamıyorum, hatta iyi bile geldi sanki ama kirpiklerim biraz hava alsın istedim. Rimel kullandığımdan beri kirpik diplerim kaşınmıyor ve kirpiklerim eskisi gibi dökülmüyordu. İki gündür yeniden kaşınmaya ve dökülmeye başladı. Bugün daha çok fark ettim, elimi gözüme götürdüğümde iki üç kirpik illa ki düşüyor parmağıma.

Acaba kullandığım rimel kirpiklerimi mi besliyor yoksa kullandığım makyaj temizleyicisinin etkisi olabilir mi bilemiyorum. Ama eyeliner'ı silmek için göz makyaj temizleme suyunu kullanmaya devam ediyorum, demek ki makyaj temizleyicisi ile alakalı değil. Rimel kirpiklerime iyi geliyor olabilir mi? Ama o da kirpiklerimi kırıyor, napıcam ben? :S

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Bence bir doktora gitmelisin. En doğru cevabı verecektir sana..Çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm gerçekten..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir kaç yıl önce bir doktora göz muayenesi için gittiğimde kirpik diplerimde iltihaplanma riski olduğunu söylemişti ve bebe şampuanıyla düzenli olarak yıkamamı söylemişti. Ama ben tembellikten yapmıyorum :( yapayım en iyisi...

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Bence de bir doktora göster... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebe şampuanını bir süre kullanayım bakayım olmazsa doktora gidicem, teşekkürler.

      Sil
  3. Bir arkadasimda da benzer şey vardı o da bebe sampuani kullanirdi. ihmal etmeyin lütfen. Sıhhatli günler dilerim. Sevgiler♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanmak gerekiyor tabi, çok teşekkür ederim

      Sil