Postcrossing.com ilk kartım geldi

- Ocak 16, 2017



Çok değişik bir duyguymuş :) hiç tanımadığım etmediğim biri hiç görmediğim bir yerden(Tayvan) bana kart attı!

Bu kartpostal işinin benim için pek bir anlamı olacağını sanmıyordum ama şu an bu kartı elime alınca anladım kıymetini :)

Bir de pul yapıştırmış, çok tatlı. Ben benimkilere yapıştırmamıştım.

Posta kutumuz olmadığı için tabi yere atıp gitmiş postacı, annem görmüş de almış Allah'tan.

Ve böylece ilk kart başarıyla geldi, hemen sisteme girip bana ulaştığını bildirdim. Darısı diğerlerinin başına.

Bu arada benim de hala ulaşmayan kartlarım var... Beklemedeyiz.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. değişik bir siteymiş doğrusu :) güzel günlerde kartlarınızı alınnnn :)

    YanıtlaSil
  2. Yıl bindokuzyüzaltmışsekiz. İstanbul'a yeni gelmişim. İlkokuldan sonra sınavla İstanbul İmam - Hatip Okulu imtihanlarına girdim va kazandım. Binbeşyüz kişi sınava girdi dörtyüz kişi okula alındı. Kazananların içinde ben de varım. Okulun sinema salonu olduğu gibi plak doldurma kabinleri bile var. O zaman iki liraya plak doldurabiliyorsun hem de kabine girerek kendin bu işi yapabiliyosun. Anlayacağınız iyi yetişiyoruz. Yabancı dil öğrenmeye dadandık. Yabancı arkadaşlarımız olsun istedik.
    ....
    Kısa adı IYS olan penfriend organizasyonu yapan bir kuruluşa müracaat ederek ilk arkadaşlarım oldu. Sonra da hızımızı alamayınca Bir alman gençlik dergisine ilan verdim. Bütün avrupaya arkadaşlığımı ilan edince kırkın üzerinde mektup arkadaşım oldu. Hepsine de yetişmek zorunda kaldım. Öyle maceralar yaşadım ki zaman zaman konu da ediyoruz arkadaşlar arasında. Şu an tattığın duyguyu hissediyorum bende.
    ....
    Vel hasılı fransızcam, ingilizcem, arapçam ve farsçam çatapat duruma geldi diyebilirim. Bu arada kuş dili de konuştuğumu söylemeliyim ki bir tebessüm bırakayım da gideyim buralardan. Sağlıcakla kalınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir anı:) alman dergisinden sonraki ani yükseliş iyiymiş :D

      hiç mektup arkadaşım olmadı benim
      ilk defa böyle bir sistem kullanıyorum ama burda kartları karşılıklı iki kişi birbirine yollamıyor sistem kime yolla derse ona yolluyoruz, bir de mektup arkadaşım olsa iyi olur aslında içimde ukde kaldı ama hepsi ufak tefek çocuklardır şimdi biz geç kaldık :))
      teşekkür ederim.

      Sil