Öğrendim #3

- Ocak 24, 2017


Marilyn Monroe fotoğraflarda yüzü parlak çıkmasın diye, çoğunlukla yüzündeki tüyleri almazmış.

---

Christine Chubbuck 15 Temmuz 1974'te canlı yayında, kendi televizyon programını sunarken intihar etmiş. Hayatını anlatan 2016 yapımı filmin adı "Christine" imiş.

---

Traci Johnson, 19 yaşında bir gençtir ve antidepresan deneylerine katılan bir denek olduğu için, sağlık problemi olmamasına rağmen 7 Şubat 2004'te intihar etmiştir. (kaynak)

---

Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı arasındaki yaş farkı 21'dir.

---



Kemancı yengeçlerin dişilerinin kıskaçları eşit ve küçük ama erkeklerinin bir kıskacı diğer kıskacından çok daha büyükmüş. Büyük olan kıskaç düşerse, diğer taraftaki küçük olan kıskaç büyür ve düşen kıskacın yerine minik yeni bir kıskaç oluşurmuş.
Kıskacı büyük olan yengeç, yuvasını daha büyük yapabildiği için daha fazla dişiyle birlikte olabilirmiş. Ve bu yengeçler, genelde canlıların tercih etmediği gel git bölgelerinde yaşarlarmış.

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. OYy! O ne! Marilyn'in yüzündeki o tüyler kıskanç birinin fotoşopu mu? Olamaz ya bu kadar güzel bir kadının böyle tüylü olması? Yok valla bence bu fotoşop..normalde doğuştan sarışın biri bu kadar tüylü olamaz diyorum...çok severim Marilyn'i toz kondurmak istemiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk gördüğümde ben de inanamadım araştırdım ve gerçek olduğunu gördüm :) sarışınlar daha tüylü oluyor bazen ama belli olmuyor uzaktan

      Sil
  2. Marilyn Monroe İlginçmiş gerçekten :) Sanatçılarda Artık Yaş farkı modası var zaten Allah akıl fikir versin ne diyelim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar zamandır birlikte olabilmelerine de şaşırdım, kuşak farkı var bir kere.

      Sil
  3. çok farklı bilgiler..güzelmiş.. Ayrıca mimlendin ;)

    YanıtlaSil