Negatif insanlar uzak olsun

- Ocak 11, 2017



Az önceki yazıma birisi "Adsız" adıyla "inşallah en büyüğü başına düşer buzların" gibi bişeyler yazmış.

Yorum ayıklayıp sadece güzel olanları onaylamış olmamak için acaba silsem mi silmesem mi diye düşündüm ama bu olumsuz bi eleştiri falan değil, bildiğin nefret kusma yani.

Gereksiz, her gördüğümde modumu düşürür diye sildim. (Bu arada yanlışlıkla bir bloggerın yorumunu da sildim çok üzüldüm silinmesine keşke silinen yorumlar geri alınabilse ya da en azından bi sorsa blogger "emin misin" diye)

Diğer sitemde de abuk sabuk isimle birisi üyelik almaya çalışmış, yorumlar yapmış, engelledim.

YouTube videomda da birileri sürekli beğenmedime tıklıyor. Zaten ben o videoyu oraya bir iddam var diye yüklemedim, denemelik amatör bir video olduğu belli. Ne umdun da bulamadın ki?

Bu arada burayı, diğer sitemi, YouTube kanalımı vs neredeyse çevremdeki herkes biliyor.

Ne çok sevmeyenim varmış diyorum bazen, demek ki bunu görebilmek için bir şeyleri başarmak lazımmış!! Gerçek hayatta cesaret edemeyenler sanaldan saldırıyorlar.

Ben tüm insanlara olabildiğince hassas ve sevgi dolu davranırken kötülüğümü isteyen insanların olmasına inanamıyorum ve bu çok üzüyor beni gerçekten. Neden birisi bana kin besliyor olabilir anlayamıyorum. Nerede yanlış yapıyorum?

---

Yazılarımı gizliden gizliye takip edip kimliğini saklayarak hakaret eden şahısa sesleniyorum! Her kimsen ve derdin neyse açık açık söyle nedir problem?

Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. Ne ilginç insanlar var:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Seni trollemeye çalışan bir insan. Takılmaman gerek böyle şeylere moralin bozulmasın. Etrafta çok var bunun gibilerden. Dile getirdiğin zaman onun amacına hizmet etmiş olursun sadece boş ver. tavsiyem budur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, amaçları ne ki ellerine ne geçiyor ki?
      tavsiyen için teşekkürler.

      Sil
    2. Eğlence amaçlı yapıyorlar işte. Başka bir amaç göremem burada.

      Sil
  3. Bence kafaya takmamalısın. O tür insanlar bir gün kendi kazdığı kuyuya düşüverir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru ama bazen farkında olmadan takıyor insan, halbuki ne gerek var. teşekkür ederim.

      Sil
  4. Böyle şeylere takılmamaya çalış. Eleştiri olumlu olmak zorunda değil illeki. Ama hem adsız, hem hadsizse o eleştiri olmuyor senin söylediğin gibi.
    Adsız kisvesinin ardına sığınıp nefret kusmak kolay olanı. Az cesaretli olup adını saklamasaydı keşke.
    Böyle insanlar kendini sıktığına, yorduğuna hiç değmez. Seni istemeyen takip etmesin. Biz takip edenler de gördüğümüzden, okuduğumuzdan memnunuz zaten.
    Kusura bakma, böyle olaylara çok sinirleniyorum. Resmen yazdım da yazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      yani durup dururken öyle bir yorum görünce ister istemez üzüldüm ama takmaya değmezmiş gerçekten. sizler iyi ki varsınız :)

      Sil