Kitaplar #9 : Ol Der Ve Olur

- Ocak 15, 2017


Hani bazen birinin sırtınızı sıvazlayıp size teselli vermesine ihtiyaç duyarsınız ya, bu kitap da tam olarak onu yapıyor. Dediklerine tamamen inanmasanız da, ritüelleri uygulamasanız da okudukça kendinizi iyi hissediyorsunuz.


Genelde aşk acısına yoğunlaşmış. Kendisi de, büyük aşk acıları çektiği için bu noktaya gelebildiğini söylüyor zaten. O yüzden çalışmalarının çoğu ikili ilişkileri tamir etme üzerine.

Çok fazla ritüeller var. Hepsini okumadım, hızlıca geçtim. Yapılan şeylerin amacı hep aynı: bilinçaltına iyilikler, inanç ve umut kodlamak. Niyet bu olduktan sonra, kendimizi geliştirdikçe, gerçek anlamda istersek ona uymayan pürüzleri kendimiz de fark edebiliriz...

Kitap size gaz veriyor aslında. O amaç için harekete geçmenizi sağlıyor.



Dualar, esmalar, olumlamalar ve kişi deneyimlerine de yer verilmiş. Hastalıkların düşünsel sebepleri yazılıp uzaklaştırma yöntemleri anlatılmış.

Kitapta sıklıkla sevginin, ilginin önemi ve etkisi anlatılıyor.

Kısaca iyi hissettiren, çoğunu bir çok kişiden duyduğumuz teselli sözleriyle dolu olsa da tekrar okutup bilinçaltımıza kodlayan, istemekten ziyade inanmanın gücüne dikkat çeken, zaman zaman kütüphaneden alıp sayfaları karıştırılacak bir kitap.

Tek seferde alınıp okudum bitti denilecek bir kitap değil, daha sonra tekrar bakılası.

Benzer Yayınlar

5 yorum

  1. Neyse ki, başka sorunlarla uğraşıp ihtiyarlayana dek aşık olup, aşk acısı çekmeye fırsatım olmamış:))kötü olmalı tahmin ediyorum. Tüm acılar insan için kitaptaki kürtajla ilgili satırlara katılıyorum valla sözüm tüm kadınlara sevişiyorsan yani kendi zevkin, kendi keyfin için sevişiyorsun ve sonuçta hamile kalacağını da biliyorsundur herhalde (köydeki kezban bile bilir)e ya sonucuna katlan, ya da git doktora önceden önlemini al, bebek olunca sanki çöpmüş gibi aldırmak ne demek? Onun doğma hakkı yok mu? Dünyaya gelme hakkı yok mu? Sordun mu bakalım öldürülmek istiyor mu? Ay minnacık kediye kıyamayan tipler ne var kürtaj olurum demiyor mu? Yuh! A sinirlendim ben ve sanırım yorumuma yansıdı...:(

    Kitap tanıtımı için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kürtaj konusunda benim de çok içim acıyor. Dediğiniz gibi, kediye kıyamam karıncayı incitemem diyenler kendi çocuklarını vahşice katlettiriyorlar hem de parayla :S
      yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
    2. Müjde abla aşık olmalısın mutlaka bu hayatta :)

      Sil
  2. youtubeda yazarının 1-2 videosuna denk gelmiştim. Orada beğenmediğim için her kitapçıya gidişimde elim bu kitaba gitmez. Yazınız sayesinde en azından kitabın temel mantığını anlamış oldum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) videolarını izlemedim. Çok ahım şahım bir kitap değil ama kötü zamanlarda destek olabilir.

      Sil