Denebunu Aralık kutum ?

- Ocak 04, 2017

Herkes Aralık kutusunu paylaşıyor benim hala kutum gelmedi. Dedim acaba yine adresi mi beğenmediler kesin bir iş var bunda... Siteye bakayım bi dedim, ve bingo! Teslimat başarısız yazısıyla karşılaştım...



Niyeyse ev adresini verdiğim kargolarda illa ki bir sorun çıkıyor. Mektuplarım gelmiyor, kargolarım başkasına veriliyor falan... İş adresimi vermek istememiştim ama pişman oldum şu an.

Postcrossing için de ev adresimi vermiştim ben. Ondan da endişeliyim şimdi, acaba kaybolmuş mudur ya da postacı gereksiz görüp getirmemiş olabilir mi diye...

Yıllar önce bir heves ile, başka şehirdeki arkadaşımla mektuplaşmaya karar vermiştik benim mektubum sorunsuz ulaşmıştı ona ama onunki bana gelmemişti çok üzülmüştük ikimiz de... Bir daha da cesaret edip mektup işlerine girmemiştim, yeni yeni "postcrossing" ile tekrar deneme cesaretinde bulundum ama çok endişeliyim, galiba kartpostallarıma da kavuşamayacağım... :(

Denebunu.com sitesinde açıklama kısmında şöyle yazıyor: 03 Ocak 2017 22:19 Aras Kargo tarafından teslimat adresinde bulunmama, alıcı tarafından kabul edilmeme vb. sebeplerden kutunun teslim edilemediği bilgisi verilmiştir. Kargo takip numarası aşağıda paylaşılan kutun için kargo firması ile iletişime geçerek 3 (üç) iş günü içerisinde kutunu almanı rica ederiz. Üç iş günü içerisinde teslim alınmayan kutular tarafımıza iade olacaktır. 

Kargo takip numaram ile hangi şubede olduğunu sorguladım, sonra o şubeyi aradım "hayır bizde değil, firma kargonuzu göndermemiş" denildi. Sonra denebunu'ya mesaj attım durumu bilsinler diye. Bir şey yapacaklarından değil, bilgileri olsun diye sadece. Hiç uğraşamayacağım.
O şubede olduğunu bilsem gidip almayı düşünmüştüm ama sonradan düşündüm de, ne gerek var. Bana çok ters bir yerdeki şubeye yollamışlar zaten. Ve gönderdikleri ürünleri de biliyorum, çok ilgimi çeken şeyler değil, biraz geç kalmıştım galiba güzel ürünleri kaçırmıştım zaten. Geri iade edilirse edilsin dedim boş verdim. Kasım ayını kaçırmıştım, Aralık da nasip olmadı. Ocak ayı gelecek mi bakalım. Adresi güncelleyip, iş adresimi yazmaya karar verdim.

Ama kartpostallarım için hala endişeliyim, pffff...

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Bazen hayatın içinde oluyor aksilikler.Dilerim şubat ayında olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuza göre Ocak ayında da olacak gibi galiba :))
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Ah bu Aras Kargo!
    Benim kargoyu da tanımadığım birine teslim etmişler. Ayın 28'inden beri bulamıyorlar. Şaka gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin durumun da çok sinir bozucuymuş, inşallah biran önce bulunur :/

      Sil
  3. Kargo firmalarının maalesef sıkıntılı durumu. Kim ne yapıyor, neyi nereye teslim etmişler belli değil. Birde en iyi yaptıkları şey gönderici firmayı suçlamak.

    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm firmaya topu atmışlar diyorsun yani :/ şu kargolardan ne çekiyoruz yaaa

      Sil
  4. Ben tüm kargo şirketlerin den nefret ediyorum :)) En son yurt içi kargoyla kavga ettim artık sinirimi attırmışlardı Çok geçmiş olsun sana da dilerim bir an önce çözüm bulur ...

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar çok sık görüyorum denebunu kutularını. Sonunda dayanamayıp bende üye olacağım. Benim ev adresi de sıkıntılı. Apartmanın 3 girişi olduğu için bir türlü bulamıyorlar kapıyı nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman beni iyi anlarsın, eve bir şey sipariş etmek büyük stres yaa :)

      Sil