Amigurumi albümüm

- Ocak 17, 2017

Persephone'un bu yazısı ile aklıma geldi de şimdiye kadar yaptığım amigurumileri tek yazıda toplayayım dedim.

Bir süredir yapmıyorum, çünkü sıkılıyorum ve her gören bana da yap dediği için yapmaya korkar oldum.
Kıramıyorum da kimseyi. Bu eklediklerimin yarısı hediye olarak yapıldı neredeyse, altlarına açıklamalarını da ekledim.

Sonra kendime de bir tane yapayım bari diyerek pembe şapkalı şirin bir bebek yaptım(son yaptığım oyuncak bu oldu), tabi ki gören herkes yine ben de istiyorum demeye başladı ve hepsine çok zor olduğu için bir daha yapmayı düşünmediğimi söyledim. Artık oyuncak yapınca suçlu hissediyorum, "x'e de yaparım demiştim hala yapmadım" diye. Ne diye yaparım diyorsam :)

Sonra bazıları yapıp satmalısın bence dedi ama nedense "ben de hepsinden istiyorumcular"ın "bi de şunu yap bunu da istiyorum onu da yap" demelerinden dolayı hevesim kaçtı...

Aslında böyle istekler olunca hoşuma da gidiyordu, bu sayede tarif araştırıp bulup deniyordum, öğreniyordum ama bazılarının emeğime çok da saygılı olmadığını hissedince soğudum. Bir de zor geldi artık yapmak. Tarifler kolay olsa bile sık iğne ile uzun süre bir şey örünce parmakları acıyor insanın, en azından benim.

Neyse çok uzatmayayım, hadi albüme bakalım neler yapmışım.

Amigurumiye giriş bu baykuş ile oldu, ilk denemem.

Kız kardeşime yaptığım anahtarlık, sonra yakın bir arkadaşı da istemişti ona da yapmıştım.
Bu da ilk yaptıklarımdan...

Ve bu da.

Pembe panteri birleştirmeden önce

İş yerinde bir arkadaşa hediye olarak yaptığım Angry Bird.

Bunun yapımını bir arkadaşıma da öğretmiştim. Bizi öğle tatilinde birlikte örgü yaparken görüp her defasında "ne güzel yapıyorsun kesin yapıp satmalısın" diyen temizlikçi ablaya da bir tane yapıp hediye etmiştim.

Aynı arkadaşa bir de balina yapımını göstermiştim. Onunki pembe olan :)
İpin kalınlığından dolayı daha büyük oldu.

Bu da benimki tek
Bi de yavru yapmayı denedim oldu :)

Yine iş yerindeki bir başka arkadaşa, ikizi ile kendisini temsilen istek üzere yaptığım Edi ile Büdü :)

Öylesine yaptım, sonra iş yerinden birine doğum gününde hediye ettim.

Kuzenime düğün hediyesi olarak yaptığım gelin bebek.

Yine öylesine yapıp, kimselere vermediğim kalem başlığım.

Yalnız kalmasın dedim :)

Kalpler
Bir ara telefonda çok oynardım bu oyunu "omnom" :)

Kendime yaptığım bebek, yapımı...

Bitmiş hali


Bunu da bir arkadaşa yapmıştım.
Kuş istemişti ama adam akıllı bir kuş tarifini hiçbir yerde bulamayınca bunu yapmıştım.
Başka bir arkadaşa, yeni arabası için hediye idi. Sonra o arabayı satarken oyuncağı da içinde gönderdi diye biliyorum. Çünkü arabayı sattığını öğrenince "oyuncağı aldın di mi içinden" demiştim ses çıkarmamıştı, sonra "alsa mıydım" gibi bir şeyler demişti. "yok sana hediye vermiştim sonuçta naparsan yaparsın tabi" demiştim ama bozulmuştum. Şimdi gel de hediye yap artık birilerine...

Son olarak, bu da uğur böceği.
Hatırladığım kadarıyla başka yoktu.
Varsa ve bir yerlerden çıkarlarsa bu yazıya eklerim fotoğraflarını ;)
Ekleme:
Unutmuşum ben geçen haftalarda bir kurbağa yapmıştım bayadır "kurbağa yapar mısın bana" diyen bir arkadaşa. Ama sonra beğenmedim yaptığım kurbağayı istediğim gibi olmadı pek, bir de uzun zaman oldu unutmuştur diye vermedim çekmecemde duruyor.


Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Aaa! Ne kadar yeteneklisin Özlem, ben bu becerini ilk kez görüyorum, hepsi de çok güzel ama ençok kediyi sevdim:)Eline sağlık bence de sen bunları bir mağaza ile anlaş ve satmaya çalış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yapamıyorum, o yüzden hiç satış işine girmesem daha iyi sanki. devamı gelmez çünkü muhtemelen...
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hepside Çok güzel emeklerine gözlerine sağlık Şahane Ben edi ile büdüyü Sevdim :))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel. Emeğine sağlık. Bence devam etmelisin. Biraz yorucu ama üretiyor olmak güzel. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, devam edersem anca anahtarlık, kalp falan yaparım herhalde büyük şeyleri gözüm yemiyor şimdilik :)

      Sil
  4. Hepsine bayıldım. Eline sağlık. Gerçekten o kadar güzel olmuşlar ki bakmalara doyamadım. İsteyelim mi bizde birer tane :D
    Şaka şaka :)

    YanıtlaSil