9 / 365

- Ocak 09, 2017


Sabah evden çıktığımda in cin top oynuyordu. Gece yine kar bastırmış olduğu için adeta kar tünelleri içinden geçerek ana yola ulaştım. Biraz bekledikten sonra servisin gelmeyeceğini öğrendik arkadaşlarla ve minibüsle gittik. İnip baya yürümek zorunda kaldık.
Yoğun kardan dolayı erken paydos edildi. Gün boyu karı izlemek güzeldi ama bir yandan da endişe veriyordu. Neyse ki servis beni bu sefer eve kadar bırakabildi.

Düzenli olarak izlediğim tek dizi "İçerde" yi izlemek için hevesle beklerken elektrikler kesildi. Saat şu an 22:42 ve hala elektrikler yok.

Müdürümden ödünç aldığım kitabı okuyayım biraz dedim ama az ışıkla okumak bir süre sonra konsantrasyonumu korumamda zorluk yaşattığı için bıraktım.
Yapcak bir şey bulamayınca ben de uyumaya karar verdim, iyi geceler !

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. :) iyi geceler.
    Tam sonuna gelmişken çok sevimli bir bitiriş olmuş bu. Bende bambaşka bir şey beklemişim neden bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İşıqlar sönəndə mən də susuz qalmış balıq kimi oluram:) Artıq həyat elektrikə bağlıdır hardasa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, telefonun şarjı da hep bitik olur zaten elektrikler gittiği zaman nedense :)

      Sil