8 / 365

- Ocak 09, 2017


Aaa ben dün 365 serisini yazmayı atlamışım.

Aslında pek bir şey yapmadım yine evdeydim. Mısır patlatıp "seviyor sevmiyor" dizisini izledik akşam. Daha doğrusu açtık ama ben pek izlemedim ara ara baktım sadece, iyice dramatikleştirdiler diziyi yaaa. Türk halkı dram seviyor diye reyting uğruna komedi dizisini küçük emrah moduna bağladılar. Normalde bu dizinin, Kore dizisinden uyarlandığı için finali çoktan yapılmış olması gerekiyordu ama baktılar izleniyor uzattılar tabi. Uzatınca da ne oldu, acı üstüne acı...

İzlerken aklımdan geçen düşünceler "Başta bu kız ile ne kadar sıkı fıkı ev arkadaşıydılar nasıl bu hale geldiler yaaa kesin nazar değdi. Vay be iki adam da aşıktı ikisi de birer birer yok oluyor. Kız lanetli midir nedir, zaten hep kendini suçluyor durmadan ağlıyor kesin kanser olur kanserden ölür bu genç yaşta. İkisinden de vazgeçemiyordu adamlardan biri kafayı sıyırdı diğerinin de beyninde bir şey çıktı kaldı mı şimdi tek başına. Tabi baktılar iki dalyan gibi adam da bu ufak tefek tipsiz kıza aşık kesin nazar değdirdiler hatta büyü falan da yapmış olabilirler. yapmadılarsa bile İrem kesin yapar hazmedemiyor kız" türevi şeyler olunca fark ettim ki bu dizi benim için artık eğlenceli vakit geçirmelik bir dizi olmaktan çıkmış...

"Anne" dizisiyle yeterince drama doyuyoruz zaten, annem sağolsun hiç kaçırmaz e ben de kapılıyorum izliyorum ister istemez. İnsan kopamıyor da. Resmen başkalarının hayatlarına ağlamaya üzülmeye bayılıyoruz yaaa...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Dizileri oldum olası sevemedim bi türlü.. dramatikleşmeleri benim de hiç hoşuma gitmez.. en iyisi mi sinema filmidir.. 2 saat içerisinde her şey olup bitiyor..finali beklemeye gerek yok daha iyi..

    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru aslında haklısın en iyisi film izlemek galiba :) teşekkür ederim

      Sil
  2. İnan bu yüzden evde tv açmıyorum. Arada haber ve yalnızca film izlemek için açılıyor televizyon. Geçen yıllarda yapışıp kalıyordum dizilere. Bunalıyorum ana yine izliyorum söylene söylene. Dizi mantığını değiştirirse kanallar açar izlerim. Daha dram, dramatize edilmiş aşk hikayeleri, köy ağaları izlemek istemiyorum, yeter. Sıktılar artık... Ay ben de ne doluymuşum ya:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yalnız değilsin, gerçekten aynı konuları görmekten bıktık. yaz dizileri kendi içinde kopyalardan ibaret zengin fakir aşk dizileri , kış dizileri dram entrika... içerde dizisi biraz daha farklı geldiği için bir tek onu düzenli izliyorum ama onda da bazen sıkılıp finali beklemeden kapatıyorum şahsen

      Sil