7 / 365

- Ocak 07, 2017


Kar hiç durmadı, hala yağıyor. Çarşambaya kadar devam edecekmiş.

Bugün açık lise sınavları varmış ve iptal olmamış. Ne zorlanmıştır girecek olanlar kim bilir... Üniversiteler bile tatil oldu.

İnstagram, çocuğunu ilk defa karla buluşturan annelerin çocuklarının fotoğraflarıyla dolu (cümleye gel).
Ne çok yeni anne arkadaşım varmış meğersem.
Karı gören hemen dışarı atıyor kendini ama ben henüz çıkmadım. Pek çıkmayı da düşünmüyorum çünkü düşüncesi bile üşütüyor. Hem özeniyorum, hem de üşeniyorum yani...

Bir değişiklik yapıp soba yaktık bugün kapalı balkonda. Üzerinde kestane pişirdik, çay demledik. Eskiyi hatırlattı. Bacasına taktığımız askılığı hatırladık, astığımız havlu, çorap vesairelerin neredeyse bacayı yamulttuğunu falan. Önümüzü dönsek arkamız dondu, arkamızı dönsek önümüz dondu, sonunda bıraktık eve girdik. :)

Soğuktan dolayı eve hapsolunca ben de bloguma yazı girdim devamlı, fark etmişsinizdir. Ama bu günün son yazısı budur. Daha ben kitap okuyacaktım, ders çalışacaktım, hatta bir de film izlesem ne güzel olur bugün diyordum, nerdeee...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. kestane mi dedi birisi heheee bayılırıımm .:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek sade yemeyi sevmiyorum ama görüntüsü güzeldi :D

      Sil
  2. Ne güzel yapmışsınız. Biz de oğlumla kar eşliğinde sahlep içmeye çıkıyoruz iki gündür. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz de çok iyi yapmışsınız ne güzel :)

      Sil