3 / 365

- Ocak 03, 2017


Öncelikle akşamları bloguma cepten girdiğim için yorumlara gecikmeli cevap verdiğimi söylemek istiyorum. Niyeyse durup dururken böyle bir sorun çıktı, bloglara Android üzerinden yorum yapamaz oldum. Ertesi gün bilgisayar başına geçebildiğim zaman cevap verebiliyorum ve bloglara yorum bırakabiliyorum ancak. İnşallah biran önce çözebilirim bu sorunu.

Kısaca neler olup bittiğinden bahsedeceğim bugün.
Sonunda mecburen ben de Google plus profilime geçiş yaptım. Orayı kullanmaya başladım yani. Bu da, bundan sonra takip ettiğim bloglarda ziyaretçi kutucuğunda çıkabileceğim demek oluyor.

Bu aralar okuduğum kitap: "Takıntılarla başa çıkma" kitabı. Takıntılı olduğumun farkındayım, yıllardır arkadaşlarımdan da dönem dönem duyarım biraz takıntılı olduğumu. Bu kitaba başladığımdan beri çok huzurlu hissediyorum kendimi. Kitabın mottosu şu ana kadar okuduğum kısma göre şöyle "Takıntının üzerine gitme, kendi haline bırak. Önemsedikçe büyür ve çoğalır. Düzeltmeye ya da bastırmaya çalışma". Nötrleştirmek için debelenmemeyi öğretiyor yani. Çünkü takıntılar kendini bisey sanıp tepemize çıkıyorlar sonra :)
Bazı konulardaki takıntılarımı kabul etmeye başladım. Ama aşılmayacak şeyler değil bence. Hatta aşabildiğim zaman bu son 20 yılımın devrimi bile olabilir. Kısır döngüye girmemin sebebi farketmeden takıntılarım olabilir...

Açıköğretim finallerine çalışmam gerek ama bir türlü kafamı toparlayıp çalışamıyorum. Dört yanlış bi doğru olayı mahvetti hepimizi. Sadece dört yanlış götürse yine iyi, bir yanlış da 0,25 puan götürüyor bize hiç bişey kalmıyor. Bu sene mezun olabilirdim ama artık emin değilim...

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Herseyde öyle ne kadar bastırmaya calissak artıyor aslında dikkate almayıp önemsizlestirmek en mantiklisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olayların kilit noktası buymuş meğersem ;)

      Sil
  2. Takıntıları takacaksın ve onları sınıfta bırakacaksın. O zaman derslerin de iyi sonuç alırsın kanısındayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sanki biz inatlaştıkça o da inatlaşıyor gibi yaaa, kimin galip çıkacağı belli olmuyor o zaman :) bence takmayalım :P

      Sil
  3. herkese merhaba, yeni bloguma beklerim, takipleşelim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz :) takibe aldım sizi

      Sil
  4. takıntıdan daa sınavdan da kurtul hadiiii :)

    YanıtlaSil