27 / 365

- Ocak 27, 2017


Çok soğuuuukkkk...

Benzer Yayınlar

19 yorum

  1. Burası da:(( şu an - 6, gece - 10 :(

    YanıtlaSil
  2. Saimbeyli/ADANA : Şu an -7 derece

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Hmmm bence istanbul bu aralar önde olabilir sanki :))

      Sil
    2. Ankara'nın bu kuru soğuğu beni çok hasta edecek ama ne zaman bilemiyorum :)

      Sil
    3. inşallah etmez ya öyle demeyin :)

      Sil
  4. Aynen öyle bu gün bir dışarı çıktım dondum arkadaş :) soluğu bizim sobanın yanın da aldım valla :)

    YanıtlaSil
  5. En uzun blog yazısı bu olsa gerek 😃 katılıyorummmm ama buz gibi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha daha uzunlari(!) da olabilir :D

      Sil
  6. Hiicc sorma. Bu nasıl bir hava Allah'ım. Tövbe tövbe sorgulamak da istemem ama tırnaklarım bile acıyor soğuktan. Eve kapattım kendimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma ya parmak uçlarım tırnaklarım, ellerimi hissetmiyorum kac gundur resmen

      Sil
  7. Soğuklar da geçecek. Sonra yeniden soğuklar gelecek ki beterin beteri diyeceksin. Kocakarı soğukları. Ondan sonra cemreler peşpeşe düşecek. Kalbin atışı bile değişecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayın ya o derece mi, yine mi :((

      Sil
  8. Aman sıkı giyinin hastalık çok yaygın bende yakalandım

    YanıtlaSil