18 / 365

- Ocak 18, 2017


Sanki artık güneş doğmuyormuş gibi gelmeye başladı, size de oluyor mu?
Sabah hava aydınlanmadan iş başı yapıyoruz, öğle tatilinde dışarı da çıkamıyorum bir kaç gündür(hoş zaten çıksam da hava kapalı), akşam eve geldiğimde de hava karanlık. Kutuplara mı taşıdılar ülkeyi gizli gizli yoksa, 6 ay gece 6 ay gündüze geçmiş gibi hissediyorum.
Güneş ışığı istiyorum, D vitamini istiyorum. Derman kalmadı. Servis fren yapsa yuvarlanıyorum, "önümüze çıkana bin tekme" edasıyla insanlara çarpa çarpa yürüyorum. Pek dayanıksızmışım ben de canım. Galiba güneş enerjisiyle çalışan bir bünyem var... Hastayım belki de ama hasta olamam bu tempoda, olmamalıyım. İnşallah olmam.

Bir arkadaşın çalıştığı şirkette eleman alcaklarmış, hemen istifayı basıp oraya gitmek istedim. Çalıştığım yer beni çok boğuyor artık. Ama sonra, başlayacağımız eğitim geldi aklıma. O kadar isim verildi ödeme yapıldı falan... Bir şans daha vereyim bu çalıştığım yere dedim.

Ama eninde sonunda bu yerden gidicem, sakin ve olumlu bir gidiş olur umarım. Gittiğim zaman bir daha ziyarete bile gelmem herhalde. Huyumdur zaten, pek vefalı sayılmam. Yeni hayat eskisini artmasın da...

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Beni de basıyor bu kasvetli Ve karanlık havalar insan bir güneş arıyor ama İşte kış olunca hepten karanlık oluyor :) Dikkat et kendine Olma hasta Dilerim Her şey güzel gönlünce olur Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa bunalım bunalım... gün yüzü göremiyoz :) teşekkürler

      Sil
  2. Yeni bir karar vereceksen güvendiğin insanlarla istişare etmelisin. En azından korkularını yenersin. Hayat mücadelesi kaygılarla yapılıyor. Bazı insanlarda takıntı da yapabiliyor. Ondan sonra da vesveseler başlıyor. Ruhsal travmeler ve davranış bozuklukları peşpeşe sıralanıyor. Onun için güzel telkinler ve pozitif düşüncelerle birlikte tevekkül insana bir rahatlık ve huzur getiriyor. Su akar yolunu bulur ya, önemli olan en başta duygu dünyamızı bir dengeye oturtmak. O zaman yalnız olmadığınız bilinciyle sorunları gofret gibi çıtır çıtır yiyip bitiriyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun gidişat kötü olabilir diyorsunuz yani :/ bu aralar kimselere güvenemiyorum yaaa, istişare de zor yani... ama dengeyi de sağlamak lazım haklısınız.
      teşekkür ederim inşallah sorunları gofret gibi yiyip bitirdiğim günler çok uzak değildir :)

      Sil
  3. ay aman umarım daha huzurlu olur yeni işin o zaman yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz yeni iş yok gündemde ama hayırlısı diyelim.
      inşallah , teşekkürler

      Sil