17 / 365

- Ocak 17, 2017


Bu kasvetli, soğuk, karanlık havalar ne zaman bitip de yaza ulaşcaz yaa... Sıcak ve güneşli yaz günlerini özledim.

---

Reina saldırganı yakalanmış, doğru kişiyi mı yakaladılar acaba? Bi şüphe uyandıran Amerikalı vardı o noldu?

---

Bugün mars ve şiron biraraya gelip ortalığı  birbirine katmak istemişler. İnsanların geçmiş yaraları acıyabilirmiş ya da iyileşe de bilirmiş. Belki de insanlar yeni yaralar edinirmiş.

---

Ya bi söz var ya hani Allah nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz diye, kim demiş onu ya valla yok öyle bişey. Allah bişeyin hayalini kurdurunca o konudan imtihanı çekiyor hemen. Yani imtihan için kurduruyor hayali sonra da istediğini vermiyor. Kim demişse teselli vericem ayağına kandırmış hepimizi.

---

Ekşi sözlükteki bir yazıyı paylaşmışlar, ben de denk geldim. İçime bisey oturdu resmen.



Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Günlük tadındaki güzel blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Reina konusunuda tetikçi psikopatı buldular sadece asıl önemli olan ona bu emri verenler, onları asla bulacaklarını sanmıyorum:(( keşke bulsalar, sürekli ön planda birileri yakalanıyor ama geride ne olduğunu bilmiyoruz çünkü gizli saklı...15 temmuzla ilgili 6 ay geçti ama kim yaptı? Kimlerdi lider kadro? Hepsi muamma! Ne Akar dinlendi, ne darbeci denilen generaller dinlendi, ne Fidan dinlendi, e yani gel de şüphelenme!!! Bu işin içinde öyle bir iş var ki, biliyorum ama açık açık söyleyemiyorum:(

    Anne konusu yüreğimi burktu:( neyse ki, her zaman yeğenlerime daha fazla ye diye ısrar eden bir teyzeyim, ama anne acısı hiç unutulmuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bir şeyler dönüyor sürekli ama anlayamadık gitti. bu işte de elbet vardır bir şey, merak ettim bildiğiniz şeyi...
      Teyze anne yarısıdır, ama yine de annenin yerini tutmuyor hele ki akrabalık bağlarını iyiden iyiye kopardığımız şu devirde... sizin ilgili bir teyze olmanıza sevindim :)

      Sil
  3. Doğru kişi dahi olsa bunun arkası var.O kişi sadece piyon.Bu kadar eğitimi alan,bu kadar dili bilen özellikle bu kadar rahat ve silahı kaşık,çatal gibi kullanan birinin ben sadece terör örgütünden olduğunu düşünmüyorum.Arkasında daha başka devletler var.Kökleri kurusun :( Anne yazısıda içimi parçaladı.Allah gecinden versin herkese.Çok zor bir durum

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. yanlışlıkla blogunu da silmiş olamazsın değil mi? :)) blog bulunamadı diyor da

      Sil
  5. Vur dedik öldürdün 😃 şaka bir yana düzelttim.Bir şey yapmaya çalışıuodumda.Buyur gel bana da beklerim 😃 bendeki bu siteyede katılabilirsin 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir an açılmayınca dedim komple sildi galiba :D iyi bari

      Sil