16 / 365

- Ocak 16, 2017


Müdürün yeğenine İngilizce çalıştırdım, hemen sonra da sınava girdi. 97 mi ne almış. Çok şaşırdım çok da sevindim ama bence benim anlatmamdan kaynaklı değil, kendi bilgisidir çünkü kafam bugün hiç yerinde değil ruhlar aleminde gibiyim. Ne anlattığımı nasıl anlattığımı bile bilmiyorum.

Haftasonu yorgunluğumu atamadan iş başı yaptığım için bugün işe adapte olmakta biraz zorlandım. Ama buna alışmam lazım çünkü 4 hafta boyunca full doluyum.
Haftasonu bir eğitime başlıyoruz birkaç kişi. Cumartesi Pazar saat 9-16 arası olacakmış. Hafta içi mesailere de devam edilecek, bakalım bu dört hafta nasıl geçecek...

Ha bir de bugün öğrendim ki, ben hani üzerlik tohumu tütsüsü yapmıştım çok ters bir gün geçirmiştim falan ya, bir arkadaş da o tütsüyü yapmış ve sonrasında o gün bir sebepten evde gerginlik çıkmış evdekilerle kavga etmişler. Bunu iyiye mi yormak lazım kötüye mi anlamadım. Yoksa birileri bizimle uğraşmayın mı demek istiyor? Tövbe estağfurullah. (o_0)

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. İşlerin yoğun olabilir. Yolunda gitmiyebilir. Bir blogger olaark yapabileceğimiz bir şey olursa memnuniyetle destek veririz. İnsanın kafası bazen yerinde olmayabilir ve bunu kendisi de farkedemeyebilir. Bu konuda da moral hocalığı yapabiliriz.
    .....
    Çinlilerle savaşa giren bir kavim yeniliyor. Askerlerinden de esir düşen oluyor. Tam bir manga askar sıraya girmiş esas duruşta cezalarının kesilmesini bekliyorlar. Sırada erinden generaline kadar esir asker var. Genaral kibirli daha ne bekletiyorsunuz diye mırıldanıyor. Başlarındaki çinli asker nöbetçi diyor ki; Sizin cezanız kesildi. İsterseniz esas duruşunuzu bir .ozun anlarsınız diyor. Esir askerler hafif gevşeyerek esas duruşunu bozduğunda, bir de ne görelim. Esir askerlerin kelleleri önlerine düşüveriyor. Bir çinli asker atışya onca hızıyla gelmiş, kılıcını bir hamlede savurarak bütün kellelir bir hamlede kesivermiş ama kelleler kesik olan boyunlarının üzerinde duruyor ve bu bir fıkra ya, fıkra mantığı içinde damar damar üzerinde hayatiyetleri devam ediyormuş. Yani elektrik teli gibi kesik damarlar birbirine can katıyormuş. Fakan nasıl infaz edildiklerinin ve kafalarının aslınad yeniden olmadıkğının farkına bile varamamışlar.
    .....
    Hani dedin ya kafm yerinde değil diye. Bu fıkra adına fıkra diyeceksek aklıma geldi. Güldürmese de düşündürücü olsa gerek. Aman esas duruşumuzu bozmayalım.
    .....
    Üzerlik tohumu tütsüsünden ziyade nefesi keskin bir hocanın okuyup üflemesine ihtiyaç duyulabilir. Dua insan hayatında önemlidir.
    .....
    Sürçi lisan ettiysem affola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumlarınız iyi geliyor:) burayı seviyorum gerçekten iyi ki açmışım blogumu.
      ayyy o nasıl bir fıkra öyle, kafam fiziken yerinde çok şükür :D

      ya nefesi keskin düzgün bir hoca var mı hiç bilmiyorum, pek de inanamıyorum hocalara. kendi kendime okusam olmaz mı? :))

      Sil
  2. Hafta sonu dinlenmeden geçince hafta içi bitmek bilmiyor. Çok yorucu oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, bünyem de biraz zayıf sanırım... yorgunluğa, yoğunluğa, hep aynı şeyleri yapmaya pek gelemiyorum.

      Sil