Yok canım ne kıskanıcam

- Aralık 05, 2016

Az önce "Gazeteci N.G"nin blogunda okuduğum yazı ile kısa bir şok geçirdiğimi itiraf etmeliyim.
Bir ünlü youtuber buluşma ayarlamış ve AVMde izdiham çıkmış buluşma iptal olmuş. Vay canına... :))


Youtube'da takipçisi olduğum bir youtuber kendisi. "Enes Batur", aslında çok bana hitap eden konuları olmasa da sevimli-şapşik yüz ifadesi ve samimi konuşması hoşuma gittiği için takip ediyorum. Takip ettiğim diğer youtuberlarla buluşmaları, ortak challenge'ları oluyor. Orkun Işıtmak, Ruhi Çenet vs. Milyonlarca aboneleri var bu kişilerin, her gün binlerce kişi tarafından izleniyor videoları. Tebrik edilesi.

Bu ahali ile ilk tanışmam Orkun Işıtmak sayesinde oldu. Kendisnin bir videosundan kardeşim bahsedince ilgimi çekti. Iphone7 yi türkiyeden alacağıma gider amerikadan alırım daha ucuza gelir diyenlerin olduğu bir zamanda o bunu gerçekleştirmişti. Newyorka gidişi, apple store'da sıraya girişi vs her şeyi kaydetmiş yayınlamıştı, kardeşim bahsettiğinde çok ilgimi çekmiş ama o zaman açıp izlememiştim. Başka bir gün(bir hafta önce) yine kardeşim Orkun Işıtmak'ın "90 yaşındasın ve ölüyorsun, tekrar dünyaya gelecek olsan ne yapardın" düşüncesinden yola çıkarak Dubai'ye gittiği bir videodan bahsetti. Öğlen aöf sınavım vardı, biraz kafam dağılsın diye izledim. Derken diğer videolarını da baya gülerek izledim bir türlü bırakamadım sınava geç kalıcam diye sonunda kapatıp çıktım. Çok ihtiyacım varmış meğer bu tarz videolara gülmeye diye geçirdim içimden. Eve gelince youtubeda gezinmeye devam ettim, Enes Batur'u ve Ruhi Çenet'i de keşfettim. Meryem Can'ı da çok sevdim.

Benim at kafası ile çektiğim bu video da onlardan özenerek ortaya çıkan bir çalışmadır aslında :)

Kendilerini tebrik ediyor, darısı başıma diyor ve gidiyorum :)

Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. Farklı fikirler olmazsa, yazdıklarımızın anlamı olmaz, efendim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bu arada! :)

      Sil
    2. farklı düşünceler sorgulamayı doğurur, yaşatır :) ben teşekkür ederim sayenizde böyle bir olaydan haberim oldu :))

      Sil
  2. O ayfon 7 hikayesini oğlum da bana izletti:) Dedim bu çocuk deli:))) Ben de oğlum sayesinde ismini andığın yutubırları tanıyorum:) Kazandıkları paraları duyunca dudağım uçukladı valla:) Oğlum sayesinde gençlerden uzak kalmıyorum çok şükür:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O paralar aslında göründüğü kadar değilmiş ama yine de iyi kazanıyorlar. Hayatın tadı deli olmadan çıkmıyor ya :)) benim de kardeşim saolsun sayesinde bu yaştan sonra yutubır da olduk :D

      Sil
  3. At kafası video da sevimliymiş:)

    YanıtlaSil
  4. ha haaaaa hayvan çiftliği okuyan at kafasıııııı :)

    YanıtlaSil
  5. Sırf bir telefon almak için amerikaya gitmekte ilginçmiş :D

    YanıtlaSil