Kitaplar #8 : Veronika ölmek istiyor

- Aralık 06, 2016

En fazla beş gün ömrünüz kaldığını bilseydiniz ne yapardınız. Üstelik zaten ölmeyi deli gibi isterken, ama ölemezken.


Kitap çok etkileyici. Hayatımızın geçici olduğunu, ölümün her an bizi bulabileceğini bildiğimiz halde, yaşarken yeterince bunu idrak edemiyoruz. Ölümün nefesini ensemizde hissetmeden de bazı şeyleri idrak edemeyeceğiz.


İtiraf etmeliyim ki, kitaba başlarken basit bir konu bekliyordum ama özellikle son kısımları beni çok şaşırttı.

Hayatımı tekrar sorgulama ihtiyacı duydum. Bakabileceğim farklı bir pencere açtı bana.

Kitapların en güzel yanı da bu değil mi zaten, ne kadar çok okursak o kadar fazla pencere açılıyor, o kadar fazla gün ışığı alıyoruz ve dışarıyı(hayatı) da o kadar fazla açılardan seyredebiliyoruz.

Okudum, beğendim. Tavsiye ederim.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Sorgulanmamış bir hayat,yaşanmış değildir :) Bir filozof söylemişti ama hatırlayamadım.Kitabın sorgulatması çok iyi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru ve güzel bir söz :) katılıyorum size, ölmeden önce okunması gereken kitaplardan bence

      Sil
  2. Paulo Coelho'nun en son çıkan kitabı hariç hepsini okudum. Verınika Ölmek İstiyor beni çok etkilemişti... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok etkilendim. diğer kitaplarını okumadım simyacıyı yıllar önce elime alıp sıkılıp yarım bırakmıştım ama bu kitabını beğendim

      Sil