Gözüm kapalı keman çalıyorum

- Aralık 06, 2016

Naptın kemanı niye bıraktın neden calmiyon diyenlere cevap olsun. Çüngü sabırsızım çüngü hiç calismiyom ve çüngü calamiyom. :(


Aşırı yavaş ilerleyen bir kursta dogru düzgün tek bir şarkı bile çalışamadan kur bitince ben de kendimce çalmaya çalıştım ve geldiğim nokta şu an bu :)) Çok iyi bir hocamız vardı ve en ince ayrıntısına kadar öğretmek istediği için böyle oldu, devam etmem lazımdı bir sonraki kura belki ama o da benim sabırsızlığım ve üşengeçliğimdendir artık.

Evde de benim kemanı ortaya çıkarmamla yok olan aile fertleri, çalmaya başlayınca pencere önlerinde atlamak üzere belirince "baslayacam kemanina yaw sizden önemli mi" deyip tezahüratlar eşliğinde ugurlanmamin da etkisi vardır belki tekrar elime alamayışımda.

Her neyse, kemanimi coook özlemişim ben ya. Evdekiler de pek ses çıkarmıyor artık :P
Bu sefer vazgeçmeyi dusunmuyorum, inanıyorum ki yakında kulaklarına pamuk tıkayıp dinler gibi yapanlar, bir daha calayim diye yalvaracaklar :D

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. En çok istediklerim den dir çalmayı kemanı çok severim Biraz Sabır gerektiren bir enstrümandır keman Bence bırakma Daha iyi çala bilirsin Bence Bekliyoruz hadi kolay gelsin Hiçte Fena değilsin yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok naziksin inşallah duzeltirim ben de çok istiyorum gerçekten çalabilmeyi :)

      Sil