Filmler #1 : Görümce

- Aralık 05, 2016

Heey duyduk duymadık demeyin, Ümraniye Canpark Sinemaları'nda filmin ilk seansı 8 tl'ymiş :)


Bunu bilen kardeşim ile, Gupse Özay'ın yazıp oynadığı, 2 Aralık'ta vizyona giren "Görümce" filmini izlemek için 3 Aralık'ta Canpark'taydık.



Canpark'ın sinemasına ilk defa gittim. Salon gayet rahattı, büyüktü. Çok beğendim.



Fiyatı da güzel olunca artık film izlemek istediğimde ilk seçeneklerimden olacak.
Ben normalde sinema biletlerimi firsat.me'den ucuza alırdım ama geçen sene bilet fiyatlarını İstanbul, İzmir ve Ankara için farklı yapmışlar. Oradan alsaydım 11 tl olacaktı, Canpark'ta ilk seansa gittim 8 tl ödedim. Bu arada ilk seans 11:30daydı.


Filme gelirsek, ben çok beğendim. Çok güldüm, ilk yarı nasıl geçti anlamadım. İkinci yarıda biraz duygusallık da vardı ama ilk yarı full komedi.
Basit bir konusu var, izleyene bir şey katmıyor ama zaman geçirmek ve biraz keyiflenmek için çok iyi.
Oyuncular da çok başarılıydı, özellikle Gupse Özay harikaydı.

Kafa dağıtmak isteyenlere, gülmeye ihtiyacı olanlara şiddetle tavsiye ederim. Yan tarafımızda oturan teyze Düğün Dernek filmine gidip gülmediğini anlattı bize film başlamadan önce "salonda herkes gülüyordu bi ben gülmedim, inşallah bu sefer gülerim" dedi. Daha film başlar başlamaz bizden önce gülmeye başladı, film araya girdiğinde ise telefonla konuşurken filmi tavsiye ediyordu :))

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Zaten merak ettiğim bir filmdi. Şimdi daha da merak ediyorum. İlk fırsatta izleyeceğim 😊

    YanıtlaSil
  2. Ben biraz ön yargılıyım da türk komedi filmlerine bunu izlemeyi de düşünmüyordum ama yazıyı okuduktan sonra izleyesim geldi gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +18 olmadan güldürebilen bir film. Dediğim gibi bir şey katmaz ama güzel vakit geçirtir ;)

      Sil
  3. O teyze de tam benim kafadanmis herhalde:) Ben de dügün dernek'e hic gülememistim, bu filmi de görmek istiyordum acikcasi. Severim Gupse Özay'i, mutlaka izleyecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kesinlikle beğeneceğini dusunuyorum :)

      Sil
  4. Ne çok reklamı var etrafta... İnternete düşünce izleyeyim.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizyondan kalktığı an internete dusuyor zaten Türk yapımı filmlerimiz :)

      Sil
  5. ay sen her şeyi netten ucuz mu kuponla mı alıyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ay deeptone sen çok yaşa e mi :D bu da benim sisteme başkaldıran isyankar yaşam biçimim :D

      Sil