2017den isteklerim

- Aralık 10, 2016

2016'nın sonuna da geldik. Bir kaç hafta sonra 2017ye merhaba diyoruz...

Aklımda birkaç şey var, bu yıl hayatımda güzel değişiklikler istiyorum.

Öncelikle, YouTube ile daha haşır neşir olup ilerlemek istiyorum hayırlısıyla. Videolarımı çekmek için de kamera araştırması yapıyorum günlerdir.


Canon 650d, dji osmo, iPhone 6, Panasonic Lumix falan derken Canon powershot g7x te karar kıldım. 60ftp, 180 derece dönen ekran, test videolarında şahit olduğum görüntü ve ses kalitesi harika. Tek eksisi focus olayı. Video çekerken geç odaklıyor ama diğer özellikleri o kadar hoşuma gitti ki bu eksisini gözardı edebilirim sanırım. Şimdi tek sıkıntı, azıcık pahalı olması... Cesaret edemiyorum. Hiç böyle pahalı bir şey almadığım için, aldıktan sonra alternatifler keşfedip pişman olmaktan korkuyorum. Ama bir yandan da çok istiyorum. İnşallah bir yerde kampanyaya falan denk gelip öyle alırsam çok güzel olacak. 2017den ikinci dileğim budur; 2000 küsür tllik blog kamerası...


Üçüncü olarak, ben bu Scotish Fold cinsi kedilere aşık oldum resmen. 2017de bir tane sahiplensem hiç fena olmaz :)
Ne yazık ki evdekiler asla evde kedi köpek beslemeye izin vermiyorlar, zaten annemin astımı olduğu için de alamam. Bu yüzden 2017de ya ayrı eve çıkıp ya da hayırlısıyla artık evlenip öyle evime yavru bir Scotish Fold almak istiyorum. Kendim için değil yâni kedi için :)

Son olarak, evlilik demişken, artık şöyle heyecanlı, mutlu değişiklikler fena olmaz yani. 2016 canımı çıkardı resmen, şimdi yeniden canlanmak iyi olurdu.


Bugün bir mağazada denk geldiğim bu elbise ile depreşti bu duygum aslında. Yani sırf elbiseyi alabilmek, giyebilmek için söz merasimi düzenleyesim geldi :) fiyatı 300tl, çok iyi bence ama yakında bir düğün falan yok, alıp giyinip süslenip püslenip evde oturamam. Evleneceklere sesleniyorum, ya düğününüze beni de çağırın ya da dua edin de evleneyim.

Bunlar genel maddi istekler tabi. İnşallah 2017 hepimize huzur, mutluluk, neşe getirir. İç huzurumuz olduktan sonra diğerleri sadece pastanın üstündeki krema, çikolata :)

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Dilerim her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Dilediğinizce bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Tüm dileklerin gerçek olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimizin dilekleri gerçeklesir umarım :)

      Sil