2016'nın son örgüleri ve sohbet

- Aralık 31, 2016

Niyeyse bugün amigurumi yapasım geldi. Bir yıl önce arkadaşa söz verdiğim kurbağayı yaptım sonunda.


Arkada da, ani bir elektrik kesintisine karşı hazır bulundurulan şarjlı lambayı görüyorsunuz :) Neyse ki bugün hiç kesilmedi, hayret.

Bir de, çantama attığım kitap ya da defterler bozulmasın, kırışmasın diye motiflerden kılıf yapmak istedim.


Henüz iki tane oldu, 8-10 tane olması lazım.

Yılın bu son gününde siz nasılsınız bilmiyorum ama ben hüzünlü hissediyorum. Yeni yıl biraz korkutuyor beni açıkçası, bazı yerlerde 2016yı aratacak falan yazmışlar da... 2017, 2016dan kötü olursa artık toplu intihara başlarız herhalde...

İnşallah çektiğimiz sıkıntıların karşılığını alırız, yüzümüz güler bu yıl.

Gece rüyamda bir ordudan fazla beyaz çarşaflı bir sürü kadın gördüm. Saf saf dizilmislerdi çok fazlaydılar ve sonra asker gibi yürümeye başladılar hizayı bozmadan. Ben de onları fotoğraflıyordum. Çok tuhaftı.

YouTube kanalımda pek fazla videom yok çünkü hala adapte olma aşamasındayım. 3 hafta önce Gratis alışverişim diye bir video eklemiştim. Az önce baktım, 524 görüntülenme olmuş. Diğer videolar yerinde sayıyor ama bu her baktığımda izlenme sayısı yükselmiş oluyor.

İki kişi yorum bırakmış, bu güzel. Hiç reklamını yapmadığım halde bu kadar izlenme ve yorum alışı hoşuma gitti. Ama 2 kişi beğene tıklamış 3 kişi de beğenmedime tıklamış. Sesim kısık çıkmış onu mu beğenmediler acaba bilmiyorum. İnsan neden durup dururken beğenmedime tıklar ki, yani tıklayabilir tabi bişey diyemem ama bari neyi beğenmediklerini yazsalarmış ben de ona göre kendimi düzeltirdim.

Galiba yeni yıla bi de alıngan giricem :) hüzünlü ve alıngan.

2017den istediğim şeyler vardı ya hani, burada yayınlamıştım daha kimse yayınlanmamışken, ne acelem varsa :) işte şimdi hiç biri umrumda değil, ben huzur istiyorum ya. Adalet istiyorum. Zararlı insanlar bana yaklaşamasın ve Allah beni, benim gibi insanlarla karşılaştırsın istiyorum. Çok yoruldum bu insanlarla uğraşmaktan ben.

Benzer Yayınlar

0 yorum