Sokak kedilerini besliyoruz (video)

- Kasım 02, 2016

Size iş yerimdeki Çiğdem ablacığımdan bahsetmiştim önceki konularımdan birinde. Bir sokak kedisini sahiplenip tedavisi için elinden geleni yapmıştı, gözünü ameliyat ettirmişti ve kedicik sağlığına kavuşmuştu. Yazıda kendi yorumu da var.
İlgili konuyu merak edenler için link --> "Yavru kedi Şanslı'nın Şanssızlığı"

Linkini verdiğim yazıda kediyi ailesinin istemediğini, bu kedi ile korkusunu yenmiş olduğunu falan da söylemiştim. Kedi şu an bir arkadaşının evinde kalıyor, ailesi hiçbir şekilde ikna olmadığı için... Arada bir ziyaret ediyor.

Önceden hiçbir hayvana dokunamazmış, şanslıyı sahiplenince ilk defa bir hayvana dokunabilmeye başlamış ve artık tüm kedileri seviyor, besliyor.

Öğlen, yemediğimiz tavukları alıp sokak kedilerine götürdük. Onu görür görmez tüm kediler etrafımıza doluştu :)
Bu manzarayı görünce ben de videoya çekmeden edemedim.

Aaa, şimdi aklıma geldi. Dün bu ablanın erkek arkadaşı ile telefonda konuşma şansım oldu. Blog'umu takip ettiğini ve yazılarımı beğendiğini söyledi. Çok mutlu oldum :) kendisi çok okuyan, araştıran biri olduğu için onun gibi birinden böyle güzel şeyler duymak beni gururlandırdı.
Ona buradan tekrar teşekkür ediyorum, blogumu takip ettiği ve düşüncelerini benimle paylaştığı için.

Sonrasında, ben de psikolojiye ilgi duyduğumu söyleyip ondan kitap tavsiyesi istedim. Sağ olsun söyledi.

Tavsiye ettiği kitaplardan birini, ablacım bugün benim için satın almış, hediye etti :) Çok sevindim :)



Karşınızda, sevgi dolu, merhametli canım ablacım ve tatlı kedicikleri :)

Yanlışlıkla bir kedinin ayağına bastı ve sonrasında defalarca özür diledi, böyle de duyarlıdır kendisi :)


Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. Gerçekten ne duyarlı insanlar var :)
    Harika! Kedilere selamlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Teşekkürler, Aleykumselam :)

      Sil
  2. Kediler seilir. Kedileri svanlar ve onları koruyanlar da takdir edilmelidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum sayın profösör :) Çiğdem abla kedileri ilk sevmeye başladığı zamanlarda "kedileri sevenden zarar gelmez" demişti... yorum için teşekkürler.

      Sil
  3. :) Geç kazanılmış duygular bazen çok değerli olabiliyor.Zamanın iyi kullanarak duyguların verimli olmasını sağlayabiliriz. Çoğunlukla yakınımızdaki sevebileceğimiz şeyleri dahi görmeden ömür geçiriyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Güven abi burnumuzun dibindeki güzel renkleri göremiyoruz bazen ve hayatın hep siyah olduğundan yakınıyoruz sonra... ziyaretin için ve yorumların için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Ne kadar tatlılar pisiler :)) böyle duyarlı insanları görmek gerçekten çok güzel Ablanıza da sevgiler olsun Tabi sana da adaşım Sevgiler selamlar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, aleykumselam adaşım benden de kucak dolusu sevgiler sana :)

      Sil
  5. yazın da film de tatlııı :)

    YanıtlaSil