Soğuk algınlığına karşı acil bağışıklık güçlendiricisi Limon

- Kasım 05, 2016

Size kendim keşfettiğim, acil bağışıklık sistemi güçlendiricisini tanıtayım: Limon :)


Geçen yıl, ne zaman hastalanacak gibi hissetsem yarım limonun suyunu sıkıp kafama dikerdim ve hiç bir şeyim kalmazdı. Önüme gelene de bunu tavsiye ettim.
Geçen gün bir arkadaşımla sohbet ederken "hastalanacak gibiydim senin dediğin gibi limon sıkıp içtim de çok şükür hastalanmadım" deyince "aa sahi benim böyle bir yöntemim vardı" diye bir aydınlanma yaşadım. Geçen sene soğuk algınlıklarımızı ailecek bu yöntemle en hafif şekilde atlatmıştık.

Neyse efendim, hatırlayınca mutlu oldum. Bu hafta ben de hasta gibi hissediyordum, perşembe günü eve giderken soğan, toprak ve peynirin yanında iki tane de limon aldım (kilosu 4 tl olmuş yaw.)

Toprak - soğan - peynir üçlüsünü ne yapmaya aldığımı merak eden varsa buraya tık tık

Nasıl uygulanır? Burnunuz hafiften akmaya başlıyorsa, kendinizi halsiz, hasta hissediyorsanız yarım limonu bardağa sıkıp için. Bu kadar :)

Geçmiş olsun :)

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. bu ara bana uğrayacak sanırım soğuk algınlığı :)denerim :)) Sevgiler ..

    YanıtlaSil