Ses kayıt cihazı

- Kasım 11, 2016


Bu hafta sonu bir tanıdık ile röportaj yapma fikri doğdu içime, sonrasını da getiririm diye düşündüm ve bir hevesle n11.com'dan ses kayıt cihazı aldım.
Cihazı bilgisayarda şarj ettikten sonra çıkarıp çantama koymuştum, bu sırada da yanlışlıkla "açık" konuma getirmişim.

Bugün bir deneme yapayım diye çantamdan çıkardığımda, açık olduğunu fark ettim. Belki şimdi elim değmiştir deyip, kapatıp tekrar açıp masanın üzerine koydum, sonra bakalım nasıl kaydetmiş diye dinlemek için bilgisayara taktım ve klasörü açtığımda toplam 14 saatlik 7 ayrı video ile karşılaştım. 2 saatlik videolar şeklinde ayırmış. Birincisini açtım, dünkü iş yerindeki konuşmalardan başladığını fark ettim. Sonra işten çıkış, "iyi akşamlar" sesleri, asansörün bildirim sesleri, servise yürüyüş, şoförün ve yolcuların konuşmaları... Eve geldiğimde konuşmadan ziyade sessizlik, ezan sesleri, ve gece boyunca tamamen sessizlik...
Kendimi gizli istihbarat servisinde çalışıyormuşum gibi hissettim :) İnşallah bu cihaz başıma bir iş açmaz :)

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. :))
    Çok ajanvari olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi ya... Sıkılmazsan otur dinle, kimbilir ne hikayeler çıkar. İnsan yaşadığı anda bir çok şeyi farkında olmadan kaçırıyor ya da tam hatırlamıyor... Farklı bir çalışma olur bence☺️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet konuşurken söylediklerimiz ile yazarken söylediklerimiz farklı olabiliyor çünkü tekrar üzerinden geçme şansımız yok :) bakalım bana malzeme çıkacak mı

      Sil
  3. :))))) Çok alemsin vallahiiiii

    YanıtlaSil
  4. Güldürdünüz, efendim :) Ama sanki bir iki cümlede karamsarlık hissettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar ruh halim biraz gel-gitli,ondan olabilir:) teşekkürler yorum için

      Sil
  5. Ömürsün valla :)) Aslında güzel bir şey ya ses kaydı o anda aklına geleni hemen kayıt edersin yani güzel :)

    YanıtlaSil