Nuray Sayarı'dan soğan ritüeli

- Kasım 04, 2016

Dün YouTube'dan haftalık burç yorumuma bakasım geldi :) Nur Viral'in programına pazartesi günleri Nuray Sayarı çıkıyormuş, o video çıktı karşıma, açtım izledim.

Yengeç burcu için baya güzel şeyler dedi, bu hafta çok romantikmişiz de çok vericiymişiz de gaza gelip fazla verip sonra pişman olmayaymışız falan...
Programın sonunda da acılarımızdan kurtulmak için bir ritüel tarifi verdi. Pek yapmam böyle şeyler ama ilgimi çekti. Hatta işyerindeki ablalara da gösterdim onların da ilgisini çekti, dün akşam yaptık.


Kısaca anlatayım, zaten kendisi de programın son dakikasına geldikleri için hıpızlıca anlattı.
Bir kurusoğanı sol elimize alıp bize acı veren şeyi söylüyoruz ve iyi sonuçlanması için üç kere niyet ediyoruz. Örneğin, eşi ile problemi olan biri "sana kırıldım ama affediyorum, eğer hayrımıza ise birlikte olmamıza niyet ediyorum" diyebilir. Üç kere niyet ettikten sonra burnumuzdan derin nefes alıp veriyoruz ve soğanımızı, beyaz bir kaba ekiyoruz.

Önemli olan üç nokta :

  1. Kap beyaz olmalı (yoğurt kabı falan olabilir, ben peynir kabına ektim)
  2. Bu işlem akrep burcunun ayında yapılmalı yani 23 Ekim 22 Kasım arası.
  3. Perşembe günü yapılmalı. 


Soğanımız, filizlenip yeşermeye başladığında niyetimiz gerçekleşecekmiş... Bakalım :)

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Değişik bir fikirmiş denmek lazım dilerim niyetin olur ve filizlenir :) Sevgiler

    YanıtlaSil