Lokum'un şebeklikleri :))

- Kasım 06, 2016

Bizim mubiş Lokum kafesin içinde her yolu deniyor.

Arada bir yem kutularına giriyor nasıl beceriyorsa. Galiba yemi bittiği için öyle yapıyor, kabuklar kalmıştı hep. Hemen yemini tazeledik.

Şu tipe bakın :)



Girdiği gibi, çıkmasını da biliyor. Galiba omurgasız bir kuş almışız :D

Bazen odada kafesten çıkardığımızda balıklara gidiyor. İki tane de balığımız var, üç taneydi ama biri öldü, yıllardır bizimleler ama ben çoğu zaman varlıklarını unutuyorum :(

Bir başka konuda onlardan da bahsederim belki.

Balıklar, üstü açık cam küre kavanozda duruyorlar, mubişimiz kavanozun etrafında dönüp duruyor. Geçen gün kızkardeşim kısacık bir video çekebilmiş, balık yakalamaya çalışmış galiba Lokum :)




Kanalıma abone olmayı unutmayın : Yine Bir Gün

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. oyy oyyy sen ne şekersin öyle yahu :) dikkat et uzun içine bir düşerse hasta olur birde onların o uzun kuyrukları kuru kalsın sonra uçamıyorlar ben 1,5 sene baktım ondan öğrendim :) birde o nasıl yem yeme şeklidir yerim seniii lokum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım tesekkur ederim bilgilendirme için :) sorma yaaa yemligin başında yiyip yiyip ara verip uyuklaması var bir de bitiyorum:)) çok tatlı

      Sil
  2. Efendim neşemi yerine getiren harika fotoğraflar paylaşmışsınız :)
    Balıklara neden gidiyormuş ki Lokum, bir sormak lazım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşunuza gitmesine sevindim :) bilmiyorum ya arkadaş arıyor ya da acıkmış belki de meraktan :))

      Sil