Kitaplar #6 : Sevme Sanatı

- Kasım 28, 2016

Geçen hafta bitirdiğim Erich Fromm'un sevme sanatını nihayet paylaşıyorum:)



Kitabi gerçekten beğendim. Hiç böyle felsefi bir kitap okumamıştım, okumaya yeltensem de sıkılır bırakırdım ama bu kitabı sindire sindire, postitler yapıştırarak sıkılmadan okudum.



Hatta okurken, bazı yerlerinin fotoğraflarını çekip arkadaşlarıma da gönderdim.


Katılmadığım bir yeri olmadı hatırladığım kadarıyla. Bazı yerlerde hayatın sırrını çözmüş gibi hissettim diyebilirim.

Cinsellik üzerine, erkekler üzerine, sevgi, bağlılık, saygı üzerine mantıklı tespitler içeriyor kitap.


Sevginin nasıl olması gerektiğini, neleri sevgi sandığımızı anlatıyor.

Önce kendimizi sevmemiz gerektiğini söylüyor ve kendimizi de diğer insanları da bir mal gibi görmememiz gerektiğini vurguluyor.


Örneklerle anlatıyor her şeyi. İnsan psikolojisine, insan ilişkilerine meraklı biri olarak keyifle okudum kitabı.


Okumanızı tavsiye ederim, özellikle de psikolojiye ilgi duyanların keyif alacaklarını dusunuyorum.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. O kadar çok oldu ki bu kitabı ve diğerlerini okuyalı. Çok etkilemişti. Hatırlattınız. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi mi? Ne güzel :) ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  2. Güzel kitaptı. Ben de çok uzun zaman önce okumuştum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzeldi ben de çok beğendim, sırada totem ve tabu var felsefi kitap olarak :)

      Sil