İdefix 14.Sanal Kitap Fuarı (21 Kasım - 21 Aralık)

- Kasım 25, 2016



Bu yıl Tüyap kitap fuarına gidememiş biri olarak, bu duyuruyu "Mayıs Yağmuru"nun blogunda görünce heyecanlandım. Daha önce bu sanal kitap fuarını duymamıştım. Hemen siteyi incelemeye başladım.
Yayın evlerine göre %25 - %75 arası indirimler mevcut. 50 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsiz.

Evde okunmayı bekleyen onca kitap olmasına rağmen dayanamadım ve bir kaç kitabı sepete atıp sipariş verdim.
İstediğim bazı kitapları ise stokta kalmadığı için alamadım. Olsun, iyi oldu sonra evdeki okunmamış kitap yığınını görünce içim parçalanıyor... En azından yeni yıla kadar kendime yeni kitap almayı yasaklıyorum, inşallah bu sözümü tutabilirim :(

Benzer Yayınlar

18 yorum

  1. Ben genelde idefix'ten alıyorum. Hemen bakayım. Teşekkürler... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa idefixten aldım, rica ederim ne demek :)

      Sil
  2. Sanal kitap alışverişlerinizden önce http://kitapmetre.com'a girerseniz faydanıza olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzelmiş, en uygun fiyata hangi sitede olduğu yazıyor :) teşekkürler

      Sil
  3. oleeeeey fark etmemişim ben deeee bi bakmalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemen bak Deeptone ama Recep Hilmi Tufan'ın ustteki yorumda verdigi linke de bak ben bakamadan verdim siparişi bilmediğim için.

      Sil
    2. linke baktım. hangi kitabın hangi yayınevinde kaça olduğunu sölüyo galiba değil mi.

      Sil
    3. hangi yayınevi değil de hangi kitap satış sitesinde kaça satıldığını söylüyor en ucuza o siteden alabilmek için :)

      Sil
  4. Sanal kitaplar oldu... :)

    Ben de beklerim sayfama! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki, davete icabet etmek gerek :)

      Sil
  5. Merhabaaaa.Deep sizi tanıttı biz de geldik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz sefalar getirdiniz :)

      Sil
  6. Selamm. Deep sayesinde koştum geldim bloğunuza. süpermiş gerçekten. buyurun bende beklerim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz her zaman beklerim :) tabi ki hemen geliyorum

      Sil
  7. Alemsin :) İyi yapmışın Almışın neler aldın Bakalım Kitaptan bende batık durumdayım merak etme sen Al al Ne yapalım Kötü yere gitmiyor Kitapların hepsi Hayat gibi su gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaaa sonuçta boşa gitmiyor okunuyor illa ki, inşallah yani :)) kütüphanemin büyümesi çok heyecan verici dayanamıyorum alıyorum işte :)
      aldığım kitaplar:
      Tabu ve Totem
      Veronica ölmek istiyor
      Hayvanlardan Tanrılara Sapiens

      Sil
    2. Güzel kitaplar ben bu aralar yavaşladım :) Olsun benimde çok eksikliklerim var kütüphane boş boş gibi :) Aldıkça okudukça daha çok alasım geliyor :)

      Sil
    3. aynen öyle, okudukça alasım geliyor benim de :) bol bol okuyalım <3

      Sil