Dünya'ya çarpacak göktaşı 5 gün önceden bilinecek

- Kasım 10, 2016


Evvelsi gün, gazetede okuduğum bu haber beni tuhaf düşüncelere yöneltti.

Düşünsenize, dünyaya koca bir göktaşı düşüyor tüm insanlık yok oluyor ve bir sonraki yaratıklar bizi ansiklopedilerden okuyor ya da kendilerince bir şekilde bizden haberdar oluyorlar "aaaaa baksana bazılarının saçları kızıl bazılarının cildi siyahmış" diye...

Belki onlar bizden de küçük yaratıklar olur, "ne kadar da büyüklermiş" derler. "Kendilerine sınır çizmişler bunlara da ülke demişler. Bazen birbirlerini öldürüyorlarmış ne kadar vahşice" falan...

Acaba biz yok olup bizden sonra başka bir tür devam edecek olsaydı, bunlar nasıl olurlardı?

Dipnot: Dünya'ya çarpacak olan gök taşını 5 gün önceden bilsek ne olacak, pılımızı pırtımızı toplayıp Mars'a mı kaçacağız? :)

Benzer Yayınlar

16 yorum

  1. Ahahaa valla şimdiden uzayda kendine yer satın alanların haberleri çıkıyor. Dünya eninde sonunda ömrünü tamamlıyacak. Zengin olanlar uzayda bir yerde hayatını kuracak ve insanlık bir şekilde yaşamaya devam edecek. Bu işler benim kafamı çok yorar. Biz nasıl bizden binlerce yıl önce yaşayanları ilkel görüyorsak, bizden sonrakiler de bizi öyle görecek☺️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyler için para da yetmiyor aslında, bilemiyorum uzayda yaşam mümkün olur mu?
      Muhtemelen çok ilkel görecekler bizi dediğin gibi:) teşekkürler

      Sil
  2. ay adamlar marsa yerleşiyo yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Hahaha marsa goturne kosullari ne acaba. En son fransa önderliğinde uzayda yrni devlet kuracaklardi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet koşulları öğrensek iyi olur :))

      Sil
  4. The Day Before Tomorrow muydu o film? aklıma hep o film gelir böyle haberlerde.

    Öncelikle başta İstanbul'u bekleyen büyük depremin önceden bilinmesi haberini de umarım depremden önce okumak, duymak mümkün olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. All the days before tomorrow mu acaba? Yazdığın şekilde arattim çıkmadı çünkü.
      Aynen ya önce bi depremleri bilelim de önlem alalim,gök taşı gelirse de yapacak bisey yok zaten

      Sil
  5. İnsanlığın hepsi yok olsa bile, yaşadığımız bu güzel gezegeni bile o kadar kötü kullanıyoruz ki, bizden sonra biri gelse bu Dünya'ya, 'Adam akıllı yaşanacak yer bırakmamışlar bile' der bence. :)
    Çok da ilgi çekici bir haber olmuş.

    Ben de bloguma beklerim bu arada... lilaninguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nermin'ciğim hoşgeldin, tabi ki hemen geliyorum:)

      Sil
  6. Marsa kaçamasak da Ölmeden Önce yapılacaklar listesini tamamlama fırsatımız olur belki :D Düşünsene göktaşı çarptıktan sonra hayatta kalan tek kişi sen olsan o.O O daha korkunç bence :D ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünürken bile tüylerim diken diken oldu, bir de aklıma "anan hariç de lan" diyen karikatür geldi :D

      http://www.kisa.link/xV9

      Sil
    2. Hahaha sesli güldüm ya, ilk kez görüyorum bunu... Nasıl kaçırmışım :))

      Sil
  7. Efendim, ilginç bir haberdi bu. Aslında düşündüm de haklısınız, sanki milyarlarca insanı alıp başka gezegene gideceğiz önceden haber alsak :D
    Gerçi ilerleyen yıllarda Mars'a yolluyacaklar sanırım birkaç kişi ama, birkaç kişi işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      marsta ne derece yaşanır bilemiyorum

      Sil