Dr.Zafer Akıncı - Şanssızlığı Yenmek

- Kasım 04, 2016

Çiğdem ablayla neredeyse her gün Dr. Zafer Akıncı'nın videolarını izliyoruz YouTube'dan. Çok şey öğrendik, ruhsal durumumuza da çok iyi geliyor :)
Bir video'da hocamız şanssızlığı yenmek için bir uygulama göstermiş. Ben izlememiştim ablam söyledi, bugün izledim ve not aldım. Sizinle de paylaşmak istedim.

Anladığım kadarıyla, bilinçaltımız için 21 gün çok önemli. Bir şeyi 21 gün beynimize tekrarladığımızda artık onu benimsiyor.

Bu uygulamayı da 21 gün ya da 40 gün, her gün olabildiğince fazla uygulamak gerekiyormuş. Ne kadar çok uygulanırsa o kadar çok ve çabuk etki gösterirmiş. Sonrasında, artık hep böyle düşünmeye başlarmışız.



Uygulamayı, not aldığım şekli ile fotoğraf olarak paylaşıyorum. Ben bugünden itibaren başlıyorum. Birlikte başlayalım mı?

Bahsedilen müzik:

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Evet yeni bir alışkanlık kazanmak istiyorsak 21 gün en az o uygulamayı kullanırsak alışkanlığa dönüşüyor. Bu yapılmış bir bilimsel çalışma sonucu... Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginç, deneyip gorcez biz de :) teşekkürler

      Sil
  2. Ben de deneyeceğim inşallah işe yarar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene ve sonucu bize de bildir :)

      Sil