.com uzantılı sitemi kapatsam mı?

- Kasım 09, 2016



Benim bir yıldır var olan www.kutlukahve.com adında bir sitem vardı. Ama nedense .com uzantılı olunca ısınamadım bir türlü. Belki de kişilere ulaşıp samimi ortam kurmak mümkün olmadı diyedir. Bu yüzden, o sitem hala açık duruyorken blogspot'a geçtim.
Şimdi düşünüyorum da, aslında orada sürekli yorum alıyor olsam bile ısınamazmışım gibi geliyor. Blogspot'un bende geçmişi var.

Bugün, uzun zaman sonra o sitemi ziyaret etim :) güzel konular eklemiştim aslında. Emek vermiştim. Orada bulunan yazılarımı buraya aktarıp orayı tamamen kapatmayı düşünüyorum. Ama bir şeylerden vazgeçmek benim için her zaman çok zor oldu, şimdi de kararsız kalıyorum.

Size de sormak, fikir almak istedim. Sizce ne yapayım?
Oradaki yazıları buraya alıp, orayı tamamen kapatayım mı? Yoksa burayı bu şekilde bırakıp, o tarafta mı devam edeyim?

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Siz bilirsiniz tabii; ama yorum bile bıraktığım, renkli, samimi pek çok blogspot sayfasını aradığımda "blog kapatıldı" ibaresi çıktığında sanki yakın bir arkadşı kaybetmiş gibi bir şey hissediyorum. Yakınlarda yine oldu. Miss Nobody kapattı. Seyrek sapan uğrardı gönül alırcasına; ama bilirdik ki iyi, koşturuyor.

    Bir hoşça kalın demeden. Bir sebep göstermeden kapatıyorlar. Üzülmemek elde değil.

    Neyse sizin ...com uzantılı adresinize henüz uğramamıştım. Kapatacaksanız lütfen ben oralara uğramadan kapatın :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne tatlı bir yorum
      evet ben de çok üzülüyorum birden blog kapatıldı yazısını görünce, burayı daha çok sevdim aslında ama kararsızım galiba orayı bırakıcam...
      teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  2. Efendim blog dünyası daha samimi geliyor, katılıyorum bu fikrinize.
    Kapatma konusuna gelirsek, diğer siteyi ziyaret ettim, emek vermişsiniz. Bence orada dursun, belki ileride işinize yarar, farklı çalışmalar için kullanırsınız... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumunuz için:)
      şubatta yıllık paket yenileme zamanım olduğu için, ödeme yapsam mı yapmasam mı bilemedim, ama bir yıl daha uzatırım belki ya da kaderine bırakırım o da kapanır gider bilemiyorum... :)

      Sil
  3. Senin Kutlukahve sitenide ziyaret edenlerdenim, ama nedense o siteye ısınamadım. Bu blogspot sitesi daha sıcak ve daha samimi benim fikrim ordaki yazılarını buraya aktarabileceksen orayı kapat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkür ederim ablam, evet böylesi daha iyi olacak galiba :)

      Sil
  4. Web siteleriyle bloglar kuruluş mantığı aynı değil. Web siteleri bireysel gayretlerdir. Bir anlamda ticari ve profösyonellik içerir. Oysa bloglar sosyal hesaplardır. İçiçe bir aileyiz biz. Onun için bir takım hobilerini iş haline etiren arkadaşlarımız bile blog üzerinden satış yapmaktadırlar. Aynı zamanda da ürün ve hizmet satmıyoruz. Bilakis fikir, duygu ve ahlaki davranışlarımızı blog üzerinden birbirimize aktarıyoruz. Hatalarımızdan dolayı karşılıklı hoş görü içindeyiz. Blog arkadaşlığından öte blog kardeşliği kadar birbirimize yakınız. Sitenizi kapatmanız yerinde olur. Sadece oradaki bir takım değerli paylaşımları da güncelleyerek blogta yeniden paylaşmanız yararlı olur. En azından zihinsel bir ferahlamanız da olur. Bloğunuzu daaha çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim. Evet öyle yapsam en doğrusu olacak sanırım :) ben de burayı daha çok seviyorum

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki burası sadece gerçek dünyanın yansıması. Gerçek hayattaki dost ve arkadaşlarımı da buraya çağırıyorum :) burası benim en kişisel ama kendimi tamamen ifşa etmediğim özel alanım. Duygularımın hepsine karşılık bulmayı tabi ki beklemiyorum. Ben kendimi bildim bileli bir site yapar bir site kapatırım, aktif bir blog sitemin olması benim için mutluluk sebebi sayılabilir ;)
      Sonuç olarak: evet illa bir sitem olmalı :))

      Sil
  6. Merhaba Özlem hanım,
    Kutlu kahve sitenizin sıkı bir takipçisi olarak belirtmek isterim ki bence o siteye devam edip buradan da farklı bir konsept ile yürümeniz faydalı olacağı kanısındayım.Sonuçta oraya verilen bir emek var bir çıpıda harcanmayacağını düşünüyorum.Eski sitenizde daha ok kahve kültürü ve gastronomi ile ilgili yazılar paylaşmanız sitenizin takipçi sayısını arttıracaktır.Ülkemizde kahve kültürü yeni yeni gelişmekte olup,sizler gibi kahveye hayran kişilerin tecrübelerini orada yayınlaması iyi olacaktır zanlımca.İyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim, dikkate alıcam ;)

      Sil
  7. ayy bence burdan devam et ama diğeri de öle kalsın işte. benim de var bak sitem öylecene duruyor. blogum vardı da siteyi yeni açtım ama bişi yapmıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet senin siteyi de gördüm, ben de öyle yapmaya karar verdim :)

      Sil