Bizim servis halleri

- Kasım 08, 2016

Her sabah servisle işe gelirken, birinin kulaklığından şaftır şaftır sesler geliyor :)) şarkının sözlerini bir türlü anlayamadığım ama çok hareketli olduğu belli olan şarkıyla güne enerjik başlayan biri var serviste. O kişi ile aramızda koltuklar olsa bile duyuyorum, en arkada oturdum bu sabah, yine şaftır şaftır şaftır şaftır dıptıs dıptıs geldik. Kimse de bir şey demiyor, sesini kısar mısınız falan diyen yok. Herkes o enerjinin kendisine de bulaşmasını bekliyor gibi.

Ama artık dayanamadım bugün google'ladım nedir bu şaftır şaftır diye, bulamadım öyle bir şarkı. Arama sonuçlarında, şarttır diye bir şarkı çıktı ama "şarttır şarttır" olmadığı için, yani ikilenmemiş olduğu için o değildir diye es geçtim. Sonra döndüm dolaştım, daha iyi bir sonuç bulamayınca yine ona geldim. Açmamla tanımam bir oldu.

Ama bana enerji vermedi bu şarkı, aksine içimi baydı. Her sabah mecburi dinlemelerimden dolayı olabilir :) Belki siz seversiniz, işte şarkı:


Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Otobüste çalan telefon müziklerinde binbir türlüsü var. Bazen lahmacun salonunda mıyız diye bir hisse kapılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok kötü bir müzik.Hiç bir sanat değeri yok.Japon kız çıkmış anlamadığımız bir lisanda bir kısa sözler.Bunalım tipli bir çocuk,yani manavda ne ararsan o var gibi bir klip.Ayrıca sabahları yüksek ses de bunu dinleyen o saygıdan yoksun kişiye biraz nitelikli yerli müziklerimizi kısık sesle dinlemesini tavsiye ederim.Kültür erezyonu dediğimiz tam olarak bu işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya, bir defadan fazla dinleyemedim fenalık basıyor resmen bünyeyi zorlamamak lazım :D

      Sil
  3. Müzik çok saçma da bu yazıyı işten yazdığınız belli olmuş. Patron kızmasın sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleri aksatmadikca sorun olmaz diye umuyorum :) inşallah kizmaz ya korkutma beni :))

      Sil
  4. Bazılarına kuralları öğretmek şarttır,şarttır.
    Çok sabırlı ve nazik davranışı bazıları,haddini aşmakla eş değer tutabilir.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha güzel uymuş :)) aynen öyle, uyarmadikca abartabiliyor bazıları.

      Sil
  5. Ay ben bu adamın sesini duymaya bile tahammül edemiyorum, değil şarkısını dinlemek:D Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşün biz her sabah şarttır şarttır dinliyoruz :))

      Sil
  6. şaftır şaftır ne yaaaa amaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Ne bileyim öyle anladım :))

    YanıtlaSil
  8. Müziği açmamla kapamam bir oldu :) Kendinize bu eziyeti çektirmeyin, uyarın o saygısız arkadaşı, size de yazık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) son zamanlarda pek serviste görünmüyor ya da sesi duymadığım için ben yok sanıyorum bilmiyorum

      Sil