Bir blogu takip ederken G+ profili yerine Blogger profilini seçmek?

- Kasım 03, 2016

Sevgili bloggercanlarım, bugün blogumun istatistiklerine göz gezdirirken "19" olan takipçi sayımın "18"e düşmüş olduğunu üzülerek gözlemledim :( Niçin, niçin, niçinnn terkettin beni sayın izleyici.
Hepiniz benim için o kadar değerlisiniz ki, bir kişi azalınca acaba naptım diye düşünmeden edemedim :)

Ben sizin bloglarınızı takip ederken, sitenizdeki ziyaretçi kutusunda adım görünmüyor, sanırım sayı da artmıyor. Çünkü oradaki butona tıklayarak takip etmek istediğimde blogger profilim değil g+ profilim ile takip ediyor ama ben g+ istemiyorum, kullanmıyorum orayı. Blogger profilim ile neden takip edemiyorum bilen var mı? Bir ayar mı yapmam gerekiyor?

Bir de, profilimdeki seçeneklerde "İzlediğim siteleri göster" seçeneğini onayladığım halde, Blogger profilimde izlediğim bloglar listelenmiyor: https://www.blogger.com/profile/09224735257410595944

Bunu da bilen varsa söylerse sevinirim, what's wrong with me ?

--------------

O zaman nasıl mı takip ediyorum? Sevdiğim, takip etmek istediğim blogun url adresini kopyalyıp, blogger anasayfamda "Ekle" butonuna tıklayarak çıkan ekrana yapıştırıyorum. Şöyle:


Şu an 55 blog var takip ettiğim. Önüme gelen her blogu takip etmiyorum sizi takip ediyorsam takip edilmeye değer görmüşüm demektir, takip etmiyorsam da muhtemelen henüz keşfetmemişimdir :)) Takip ettiklerime fırsat buldukça yorum bırakmaya çalışıyorum. Yani kısacası, sitenizde ziyaretçi sayısını gösteren kutuda adımın görmeyince izlenmediğinizi sanmayın :) Hepinizi seviyorum...

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Ben de hiç sevmiyordum Google+ ile takip etmeyi. Toptan kapattım öyle kurtuldum. Zaten hiç sevmemiştim ne yalan söyleyeyim.
    Çok kişiye yardımcı olacaktır yazın eminim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toptan kapatırsam youtube kanalıma bişey olur mu bilemediğimden dokunmadım ama ben de sevmiyorum. Biraz araştırmam lazım bu blog-youtube-g+ işlerini :)
      teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Muhtemelen bir ayar yapman gerekiyordur. Bu işin duayenleri var. Sesini duyan olur belki... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aradım taradım bulamadım, umarım duyarlar beni :)

      Sil
  3. Takipçilerimizden güç alıyoruz. Bilmediklerimizi de ayrıac izleyici bloglarından öğreniyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. yorumlar, takipçiler, bilgi alışverişi olmazsa olmaz ;)

      Sil
  4. baksanaaa, şu arkadaşımıza bi sorsanaaa, deep dedi dersin gidinceee :)

    http://www.yazarki.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler deeptone imdadıma yetiştiğin için, sordum bakalım :)

      Sil
  5. Ben de kumanda panelinden sizinki gibi takip ediyorum. Ve anonim olarak takip ediyorum. Sizinki de öyle olabilir. Onun için görünmüyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizi de dün takibe aldım mesela ama sizde görünmüyor, neyse önemli olan gerçekten takip edip yorumlarla varlığını belli etmek değil mi zaten :)

      Sil