14 Kasım dolunayı

- Kasım 13, 2016


21.yüzyılın en yakın dolunayına 14 Kasım 2016'da şahitlik edeceğimizi söylüyor NASA.

Bu akşam eve dönerken ay dikkatimi çekti, kocaman ve çok parlak...

Biraz araştırdım. Ay bu kadar yakınken etkileri de daha fazla oluyormuş tabi.

İçimizde biriktirdiğimiz enerjiler, dolunayın etkisi ile patlayabilirmiş. Ayrılıklar, kopmalar, karmaşık duygular yaşanabilirmiş.

Romalı bilim adamları, dolunay geceleri ortaya çıkan nemin beyinde rutubet yaptığına inanıyorlarmış. Kurtadam hikayesi bundan yola çıkarak üretilmiş olabilir.

Dolunay insan üzerinde etki oluşturduğu gibi, genel olarak dünya üzerinde de gelgitler oluşturabilir, depremleri tetikleyebilir.

Med cezir olaylarına yol açtığı gibi, insanların vücudundaki sıvı dengesini bozabilir, beynin işleyişini aksatabilir.

Kadınlar daha çok etkileniyorlar, çok duygusal oluyorlar.

İntihara meyil artabilir. Ani kararlar verilebilir ve nasıl bu noktaya geldiğimizi anlamayabiliriz.

Dolunay geceleri (özellikle bu yıl 14 Kasım'da yani yarın) bu risklerin bilincinde olmak etkileri bir nebze hafifletebilir.

Kız kardeşimin bu akşam çektiği fotoğraf


Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Ben de okudum efendim böyle bir haber. Umarım etkileri olumlu olur :)

    YanıtlaSil
  2. Evet duymuştum Bu haberleri Dilerim etkileri güzel olur :) ..Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Aman hasarsız atlatalım dolunay'ı... kalemine sağlık... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olumlu etkiyi bıraktım hasarsız atlatalım yeter, dediğin gibi. Saatli bomba gibi hissediyorum bugün :)

      Sil