Öğrendim #2

- Ekim 04, 2016


Bir 3D Hologram ile anime karakterine konser verdirildiğini ve bu konserde çılgınlar gibi eğlenebilen insanların olduğunu öğrendim. Ne hissedeceğimi bilemedim (korku? endişe? gurur? heyecan?) 

Ve bu karakterin sesinin de bilgisayar ortamında hazırlanmış olduğunu öğrendim.
videosunu izlemek isterseniz buyrunhttps://www.youtube.com/watch?v=dhYaX01NOfA

♥¸·`¯¨˜'*·~-.ஐ.-~·*'˜¨¯`·¸♥¸·`¯¨˜'*·~-.ஐ.-~·*'˜¨¯`·¸♥

Excel'de bir hücreye normalde 15ten fazla rakam yazamazsınız, 15.haneden sonrasını 0 olarak gösterir. Ama yazacağınız sayının başına tek tırnak (') işareti koyarsanız tüm sayıyı yazabilirsiniz ya da önce hücreyi metin olarak biçimlendirip sonra sayıyı yazın.

♥¸·`¯¨˜'*·~-.ஐ.-~·*'˜¨¯`·¸♥¸·`¯¨˜'*·~-.ஐ.-~·*'˜¨¯`·¸♥

Rüyada yağmur görmenin, kötü ruh halinden kurtulmaya işaret olduğunu öğrendim ama henüz deneyimlemedim...

♥¸·`¯¨˜'*·~-.ஐ.-~·*'˜¨¯`·¸♥¸·`¯¨˜'*·~-.ஐ.-~·*'˜¨¯`·¸♥

İnsanın kafası doluyken bedeninin yorulmadığını ya da yorulduğunu fark edemediğini öğrendim. Kafandaki düşüncelerden kurtulmaya çalışırken, kaç adım atmışsın kaç saat spor yapmışsın fark etmiyorsun. Ama beynindeki fırtınalar dinmeye başladıkça "tamam bu kadar yeter yoruldum" demeye başlıyorsun..



Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Hologramı daha önce duymuştum, gerçekten teknoloji hızla gelişiyor ve hayal gücümü sollayacak diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle, korkmamak elde değil :) :/

      Sil
  2. 3D Hologram gerekten çok değişik ve heyecanlı bir kere kardeşimi dinlediği bir müzik grubunu kısa bir filim yapmışlar orada görmüştüm :) gerçekten bu teknoloji insanı korkutuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bir de insan boyunda olup sahnede gerçek insan dansçılarla dans edip konser vereni de varmış bunun :s

      Sil
  3. ne ilginç oldu dünya yaa :)

    YanıtlaSil