Mim #2 : Ütopya'dan Mimliyoruz

- Ekim 30, 2016

Sevgili adaşım "sessizkaldım" beni mimlemiş :)

Mimin konusu oldukça ilginç. Ben oldum olası kendi masal dünyamda yaşayan bir kızdım ama son zamanlarda daha doğrusu iş hayatına atılınca hayatın masallardaki gibi olmadığını iyice idrak etmeye başladım. İçimdeki çocuğu çoğu zaman derin bir uykuda tutmaya çalışıyorum, üzülmesin diye. Hayatım kısıtlandıkça ben içimde yeni kara delikler keşfettim. Ne derseniz deyin, iş hayatı bizi mahvediyor. Günün belli bir saatini çalışarak geçirip eve yorgun argın geliyoruz, anca yemek yiyip biraz kafa dağıtmaya çalışıp sonra da yatıyoruz. Sosyal hayat ister istemez azalıyor ve bu durum ruhsal durumumuzu etkiliyor. Yıpranıyoruz, yaşlanıyoruz...



Kusura bakmayın, bu aralar mutsuz hissettiğim için pek pozitif bir başlangıç yapamadım. Dün de yaşadığım olay ruhsal durumuma tuz biber oldu, bugün çok melankoliğim :)

Neyse, gelelim mim'imize :

    1.Mucizelere inanır mısınız? Neden?
Hayır mucizelere inanmıyorum. Hayatımda bir mucizeyle karşılaştığımı da hatırlamıyorum. Bence her şeyin bir açıklaması olabilir, vardır da. Hiç bir şey yok yere, sadece lutfen olmaz diye düşünüyorum...
Eğer eski sevgilimle sonsuza dek birlikte olabilseydik bu benim için mucize olurdu, ama hayat yine bana tekme tokat dalmayı tercih etti :)

    2. Şuan bir mucize olsa ne olsun istersiniz? 
İstediğim zaman uzaya gidip gezegen gezegen dolaşabilmek isterdim. Bunu istememin sebebi, tüm insanlardan ve dünyadan bir nebze uzaklaşabilmek ihtiyacı olabilir.

    3. Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı? 
Yok. Her şey bir çıkar uğruna dönüyor. Allah'ın bize verdikleri bile hep imtihan değil mi? Hep bizi test ediyor. Neden mucize versin ki... Ama belki akıl sağlığımı hala koruyor olmam bir mucize olabilir...


Süper negatif yorumlarımla içinizi kararttıysam özür dilerim, belki biraz daha bekleyip daha iyi bir ruh haliyle yazmalıydım ama o ruh hali hiç gelmeye de bilirdi. Aslında karamsar yazma taraftarı değilim ama bu sorulara başka cevap bulamadım. Okuduysanız teşekkür ederim :)

Ben de bu yazımı okuyanları mimliyorum :)

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Yanıtlar
    1. gidelim :) çekirdek de alalım, dünyayı izlerken çitleriz :))

      Sil
  2. 2. maddede yazdığınızdan ben de istiyorum efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo sayımız artıyor, bir uzay mekiği kaldırırız artık :)

      Sil
  3. Üzüntülerin üstünde durdukça büyür onlar. Bir tanecik hayatın var ve çok kıymetli :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hanımcığım, iyi ki geldin hoş geldin ışık verdin bloguma :)
      teşekkür ederim. her zaman beklerim.

      Sil