Lokum ve İlk Mim (en sevdiğim 15 kitap)

- Ekim 16, 2016


Merhabaaa :)

Bu fotoğrafta gördüğünüz yavru güzellik dün akşam itibariyle sahiplendigimiz "Lokum" adlı muhabbet kuşumuzdur. :)
İnşallah hep sağlıklı, mutlu ve uzun ömürlü olur ve ona çok iyi bakabiliriz...

Sevgili Deeptone beni mimlemis :)
Sayesinde bu ilk mimim oldu, mimin konusu "en sevdiğiniz 15 kitap". Kendisinin cevaplarını gormek için >> tıklayın

Ve hemen kendi kitaplarımı söylüyorum, gerçi yeni kitaplar okudukça bu onbeşlik liste değişebiliyor ama şu anki durum budur :)


  1. Martin Eden (Jack London)
  2. Sefiller (Victor Hugo)
  3. Nietzsche ağladığında (Irvin D. Yalom)
  4. Küçük arı (Chris Cleave)
  5. İyi hissetmek (David D. Burns)
  6. Dönüşüm (Franz Kafka)
  7. Piyanist (Wladyslav Szpilman)
  8. Böğürtlen kışı (Sarah Jio)
  9. Uçurtma avcısı (Khaled Hosseini)
  10. Bin muhteşem güneş (Khaled Hosseini)
  11. Açlık oyunları (Suzanne Collins)
  12. Alacakaranlık (Stephenie Meyer)
  13. Kürk mantolu Madonna (Sabahattin Ali)
  14. Yeşil yol (Stephen King)
  15. Şeker portakalı (José Mauro De Vasconcelos)

Ve geldik en zor kısma, kimi mimlesem acaba :) bu mimi yapmayan kaldı mı bilmiyorum ama ben de Ruhsuz Atmaca 'yı mimlemek istiyorum.

Beni unutmadığın için tekrar teşekkürler Deeptone :)
Ve cevaplarsan mutlu olurum RuhsuzAtmaca, cevaplamazsan da canın sağolsun :))

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Muhabbet kuşları ne güzeldir! :) Sahiplendiğiniz için tebrik ederim. Listeniz harika görünüyor bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      bugün bizimle olmasının 3.günü. Dün arada bir ses çıkardı ama hala çok çekingen... yerinden bile kıpırdamıyor, yeni gelin gibi utangaç mahçup bir hali var :))

      Sil
  2. Vaaav büyük çoğunluğunu okumuşum. Güzel kitaplar... Küçük Arı'yı ben de yazacaktım. İlk 15'e sığdıramadım:( Takipteyim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bu listeyi hazırlayınca sevdiğim kitapların adını bir arada görmek bana iyi geldi. Ben de hepsini severek okumuştum, ama 15e indirgemek zor oldu tabi :)

      Sil
  3. lokum ne tatlıymıııış yaaa öp benim içiiin :) listen çok sağlam :) şeker portakalı ve martin eden benim de en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam öperim :) teşekkür ederim martin eden'i arkadaş hediye etmişti ve bayılmıştım, sayesinde jack london ile tanıştım bu kitapla.

      Sil