Kitaplar #3 : Aşk-ı Memnu, 1Q84, Sefiller

- Ekim 13, 2016




Okudum
Aslında, diziyi izlediğim için okumaktan keyif alamam diye düşündüğüm için almakta kararsız olduğum Aşk-ı Memnu'yu kitapçıda pembiş sayfalı cicili bicili kapaklı haliyle görünce alıverdim. İyi ki de almışım, tabi daha yüzeysel geçilmiş gibi geldi 79 bölümlük dizi halini de izlemiş olunca. Ama aslının bu olduğunu kendime hatırlatarak keyifle okudum.
Dizisi günümüze uyarlanmış hali ile de baya başarılıymış bunu fark ettim. Hatta tüm sezonu tekrar izleyesim geldi :) Aslında 1975'te çekilen dizisini de izlemek istiyorum, siz de isterseniz ilk bölümün linki: https://www.youtube.com/watch?v=_BjwNTwA3yo



Aldım - 1
Neymiş bu 1Q84 ya :)
İlk olarak Serrose'de görmüştüm. Dün, takipçisi olduğum Khaleesi'nin blogunda gördüm yeniden. Üsküdar 3.Sahaf Festivalinden 15TLye almış. Çok şaşırdım ve heyecanlandım. Hemen akşamında iş çıkışı ben de gittim ve sadece bir yerde bulabildim, ama 30 tlydi. "30 da iyidir yaa" diyip aldım. Artık benim de zebellah gibi bir 1Q84 kitabım var :)





Aldım - 2
Bir de, iki ciltten oluşan eskimiş halini görünce kendimi durdurmaya çalışıp sahafı bastan başa tekrar dolaştığım ama aklımdan çıkaramadığım, sonunda gidip aldığım Sefiller kitabım var. Konusu sefillikse, kitabının da sefil bir görüntüsü olmalıydı ve bu hali ile tam olarak konusuna yakışır bir güzellikte duruyordu.
Önceden hem okumuş hem de izlemiş olmama rağmen, bu kalın ciltli eski halini kitaplığımda buldurmak istediğim için aldım. İki cilt 20 tl. Eve gelince açıp o eski kitap kokusunu içime çektim, hemen kitaplığa koymadım tabi önce bu kitaptan da tekrar okumak istiyorum.



Benzer Yayınlar

7 yorum

  1. Çok zel bir alış veriş yapmışsınız tebrik ederim, 1Q84 kitap yorumunuzu bekliyoruz efendim, iyilikler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz :) tabi ki, bitirince burada paylaşırım.

      Sil
  2. aşkı memnu okudum ben de, güzeldi, murakami önemli yazar yaa, bi tane okudum, bu zebellahı okumadım, benim de gözüm korkuyor, sefilleri okudum, ama seninki hangi yayınevi yaa, sölesene, çevirmen kim ve hangi yayınevi. bu da çok önemli diye sordum, çeviri kitap okurken yayınevi ve çevirmen çok önemli vallaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk defa murakami okuycam bu kitapla başlamak ilginç olacak :)) Sefillerin yayınevini ve çevirmenini akşam yazsam olur mu çünkü şu an işyerindeyim yanımda değil malesef :(
      ben o kadar dikkat etmiyordum aslında çevirmen kim diye, dikkat etmek lazım demek ki saol ;)

      Sil
    2. Deep'ciğim kitabın yayınevi "Hayat Neşriyat" , çevirmen "Nesrin altınova" ;)

      Sil