Kitaplar #4 : Üsküdar 3.Sahaf Festivali - Aldığım kitaplar ve Gidemeyenler için çektiğim video

- Ekim 19, 2016


1Q84 - Haruki Murakami - 30 TL
Sofi'nin Dünyası - Jostein Gaarder - 10 TL
Ateş Yakmak - Jack London - 5 TL
Marilyn Monroe ve bilinmeyen hayatı - J.Randy Taraborelli - 10 TL
Sosyal Hayvan - David Brooks - 10 TL
Depresyon Atlası - Andrew Solomon - 15 TL
Sefiller (2 cilt) - Victor Hugo - 20 TL
İçindeki Devi Uyandır - Anthony Robbins - 10 TL
Erkek - Osho - 10 TL
Kadın - Osho - 10 TL
Bütün Şiirleri - Sabahattin Ali - 10 TL
Elif - Paulo Coelho - 10 TL

Görüldüğü üzere fiyatlar genelde 10tl. Bazı kitaplar normal fiyatının çok altında kalıyor. Mesela "İçindeki Devi Uyandır" kitabını normal kitapçıdan 41tl olduğu için alamamıştım ama bu festivalden 10tlye aldım.

1Q84 kitabı da normalde 55tl civarı ama ben 30tlye aldım.
Bir şey almasanız da sırf kitap kokusu için ve eski kitapların arasında kaybolmak için bile gidilir :)

Festival hâlâ devam ediyor, 23 Ekim'de bitecek ama ben artık kendime gitmeyi yasaklıyorum :/
Çünkü her gittiğimde bir kaç poşet kitapla dönüyorum ve limiti artık doldurdum... Ama belki son gün, vedalaşmak babında tekrar uğrayabilirim.

En son, dün gittim. Bu kez gidiş amacım sadece ortamı videoya çekmekti, gidemeyenler için. %75'ini çektim, %25lik kısmını telefonun hafızası dolduğu için çekemedim... Ama zaten genel olarak ne varsa, videoda mevcut. %25lik kısmın da pek farkı yoktu.
Nedir, nasıldır bu sahaf festivali diyorsanız videoyu izleyin... :)


Bu arada YouTube Kanalım "Özlem Kutlu" , abone olursanız mutlu olurum :)

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. :) Kameran çok hızlı geziyor,tek bir kitap ismi bile okuyamadım.Teşekkürler bize sahaf festivalini gezdirdiğin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D evet ilk video deneyimim olduğu için pek beceremediğim ama yine de kıyamadım ekledim :)) çok teşekkür ederim

      Sil