İlk "gece kalmalı" kamp deneyimim

- Ekim 03, 2016

Bir kere, sabah gidip gece dönmelik kamp yaptığımız yerde bu sefer bir gece kalmak üzere,
aile dostumuz olan 3 aileyle birlikte gittik.
Cumartesi sabahı 6 buçukta yola çıktık. Şile Hacıllı köyüne gittik. Gittiğimizde saat 9 civarıydı ve serindi. Yavaştan güneş yükseldikçe ısı arttı. Öğlen aşırı sıcak oldu, çadırlar sauna gibiydi, gölgeden ayağımızı çıkarsak yanıyoduk.



İkindi vaktinde yine güzel bir hava oldu, ne çok soğuktu ne de çok sıcak...
Güneşin iyice kaybolmasıyla yine serinlemeye başladı.



Gece çadırlarımıza çekildiğimizde, şişme yatakların içindeki havanın bir kaç dakika sonra nasıl soğuyup üşüttüğünü, yaşayarak öğrendik.
Altımızdaki toprak soğudukça soğudu, çiy düşmesiyle çadırın her yeri buz gibi ıslanmaya başladı.
Uyumaya çalıştım, bölük pörçük uyudum o da sırf tuvalet sorunundan dolayı kendimi zorlamayla oldu yani.
Sabah ezan okunur okunmaz, iki araba ile camiye gittik.
Döndüğümüzde hava aydınlanmaya başlamıştı ve kahvaltı için hazırlanmaya başladık.



Kahvaltının sonuna doğru, tepeden keçiler inmeye başladı :) Neyse ki başıboş değillerdi, sahipleri vardı. Ama yine de sürü halinde tepeden üzerimize doğru geldiklerinde tırsmadık dersem yalan olur.



 Bu da kısa videosu : 

Tekrar kamp yapmak ister miyim? Pek sanmıyorum. Belki yazın tekrar deneyebilirim ama tuvalet olayı(neyse ki camiye gidiyorduk ama yine de problem) ve gece soğuğu beni soğuttu....
Bir de, sıkıcı yaaaa...
Bilemiyorum.

Benzer Yayınlar

18 yorum

  1. Hep yapmak istediğim şey :)

    YanıtlaSil
  2. denemek lazım tabi :) çok erteleme gözün korkmasın ama soğuk havalarda tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  3. Bence çok güzel bir kamp olmuş. Ben de gitmeyi çok isterdim. Bence tekrar yapmalısın doğa hayvanlar hepsi de çok güzel

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim yorum için <3 , havalar ısınsın bakalım tekrar düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu hafta sonu kamp yapmaya karar vermiştik erkek arkadaşımla ki ben kamp yapma fikrini çok seven ama beceremeyen tipim. Gözüm korktu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch ne güzel olur sevgiliyle kamp :) ama dediğim gibi gece zorlar sadece soğuktan dolayı, hava biraz daha serinlemeye başladığı için belki gündüz de o kadar sıcak olmaz. Soğuğa karşı tüm önlemleri alırsanız gözünün korkmasına gerek yok bence :)

      Sil
  6. Bana da böyle bir deneyim lazım.
    minik keçileri yakalayıp mıncırsaydın biraz, çok tatlı olurlar

    YanıtlaSil
  7. çok hoşuma gitti ya bu. cami de varmış yakında he :) vidyoyu açamadım ama bu yazını bloguma koyayım bi ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim :) aa video neden açılmadı ki acaba? ama zaten çok kısa sadece keçilerin gidişini çektim bir kaç saniye. evet cami yakında var ama yürüyerek gidilmiyor araç lazım ..

      Sil
    2. tuvalete arabayla ooooo çok sosyetiik :)

      Sil
    3. hahaha :D ayranı yok içmeye tahtırevanla gider s.çmaya sözünün canlı örneğiyiz :P

      Sil
  8. Kamp işleri yapmak istediklerim arasında ama soğuk olur diye yapmıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gece soğuk oluyor yalan yok :) uyku tulumu falan da kar etmiyor, yattığın anda üzerine kar yağıyor sanki. Ona bir çare bulmalı ya da yazın yapmalı

      Sil
    2. Bilmiyorum yapmam herhalde ben ya üşümek kötü kansızlık sıkıntısı çeken biri için. :D

      Sil
    3. Ben de hiç sevmiyorum soğuğu, en iyisi yaz başında haziranda denemek :))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. :) teşekkürler sonunda ben de mimlendim :D en kısa zamanda cevapliciimm

      Sil