Hacamat Deneyimim

- Ekim 19, 2016

Dün 18 Ekimdi, yani Hicri ayın 17sinin Salı gününe denk geldiği gün, hacamat için çok önemli bir günmüş. O gün yapılan hacamat bir yıllık şifa olurmuş.

Bu sene hicri ayın 17.gününün Salı gününe denk geldiğini öğrenen annem, beni daha bir hafta öncesinden hacamat için psikolojik olarak hazırlamaya başladı.



İlk ve son olarak, yaklaşık 8 ay kadar önce yaptırmıştım. Aslında yaptırdım da diyemem, fenalaştığım için tamamlanamadı. Kupayı koydukları an, gözlerim kararmaya ve midem bulanmaya başladı. Ne kadar uğraşsam da kendimi toparlayamadım, vücudum kasıldı soğuk soğuk terlemeye başladım. Ellerim de karıncalanıp yumruk yapamayacağım kadar gerilince gittikçe kötüye gittiğimi görüp kupaları hemen çektiler ve yüzüme buzlu soğuk su çarparak kendime gelmemi sağladılar. Kendime gelmem baya sürmüştü, tir tir titriyordum ve rengim neredeyse yeşil olmuştu. Herkeste bir panik hali oldu bu kızda ne var diye. Hacamat yapan abla, önce bu rahatsızlanmamın nedenini üzerimde çok fazla nazar olmasına yormuş, sonra ben daha da fenalaşınca bende büyü olduğu kanaatine varmıştı. Kupalara bir damla bile kan çıkmamıştı, vücudum çok direniyordu ve bu büyü olduğuna işaretmiş.

Herkes "iyi ki geldin bak buraya gelmesen büyü olduğunu bilemeyecektin" falan dedi ve her kafadan bir hoca tavsiyesi gelmeye başladı. Oradan çıktıktan sonra da hem annem hem de babam çevresine sordurup güvenilir hoca aradılar.
Babamın arkadaşının tavsiyesiyle randevu aldığımız bir bayan, önce kurşun dökmesi gerektiğini söyleyip, kına gecesinde takılan kırmızı tülbent ve kurşun istedi. Neyse aldık gidiyorduk, yolda babam telefon etti evde misiniz biz gelmek üzereyiz diye, kadın evde olduğunu ama bendeki büyünün çok ciddi olduğunu o yüzden de bu kurşun dökme işini kendisi yapamayacağını, bizi bir papaza götüreceğini söyledi. Papaz büyüsü mü neymiş bendeki.

Benim ruh halimi de tahmin edersiniz, hangi hocaya sorsak büyü var, nazar var, bu kız nasıl dayanıyor yazık yavrum çok zor durumda aslında tüm hırçınlıkları da asilikleri de bu yüzden falan diyorlar, annem ağlıyor babam hoca arıyor...
Papaza gitme olayı olunca vazgeçtik, yarı yoldan döndük. Babam "yok artık o kadar da değil" dedi ve götürmedi. Sonra annem ünlü bir hocadan randevu aldı, bu hocanın filmleri var tv programlarına da çıkıyormuş. Annem gitti konuştu, bazı şeyler vermiş hoca ve ben de onları uygulamaya başladım. Psikolojik mi bilmiyorum ama ben daha önce geceleri renkli rüya görmediğimi fark ettim. Meğer önceki rüyalarım hep gri tonlardaymış, ilk defa renkli rüya görünce sabah uyandığımda çok şaşkındım. Bu şekilde söylenen süre içinde denilenleri yaptım ve tedavi bitti.

Bir değişiklik oldu mu derseniz, bilmiyorum, fark edilir bir şey olmadı sanki.

Dün tekrar hacamata gittiğimizde yine fenalaştım. Bu sefer farklı bir yerdi, ilk kupayı taktılar ve benim anında gözüm kararmaya başladı. "ay benim başım dönmeye başladı" dedim, hemen sonrasında yine soğuk terlemeye başlayınca hemen çıkardılar. Çıkardılar ama ellerim karıncalanmaya, gözlerim kararmaya devam ediyordu, nefes alış verişim çok düzensizdi. Uzandım, ayaklarımı kaldırdılar bir süre. Biraz kendime geldikten sonra hemen kalkıp kenara kaçtım "ben yaptırmicam" diyip.

Abla "artık fenalaşmazsın o bir kerelik olan bir şey, şimdi yaparsak bir şey olmayacak" diyerek beni ikna etmeye çalıştı. Annem de ısrar edince "tamam o zaman sadece bir kupa" dedim, tamam dediler. Gerçekten de en ufak bir karıncalanma bile yaşamadım. Hiç bir şey olmadı, hala şaşkınım hacamat yaptırabildiğime. Tabi benim durumda kötüleşme olmayınca 3 kupaya çıkarmayı teklif etti abla ve ben de kabul ettim.
Bu sakinliğimde belki de orada bulunan bir ablanın "bence korkuyor" demesinin de payı olabilir :) "hayır korkmuyorum, ben sülük de yaptırdım onda bir şey olmuyordu" dedim ama bi kendini kanıtlama dürtüsü oluşmuş olabilir içimde.

Yapan kişi, benim hacamata maddi manevi çok fazla ihtiyacım olduğunu söyledi. Ayda bir yaptırmalıymışım. Üzerimde gerçekten de çok fazla nazar varmış.

Hatta nasıl anlıyor bilmiyorum ama, kupaya bakıp üç harflilerin olup olmadığını da söylüyordu. Diğerlerine yok dedi bende ise çok fazla varmış. Hacamat ile onlar da vücuttan atılıyormuş, ama düzgün bir hocaya gidip kendimi okutmam da çok iyi olurmuş.

Bunu duyan annem tabi ki listesindeki en güvenilir düzgün hocayı seçip beni ona götürme kararı aldı hemen :) haftaya iş yerinden bir haftalık izin alacağım sanırım bunun için...


Fotoğraf: http://pixdaus.com/

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Annem bana yaptırmıştı ben çocukken halende sırtımda çizik izleri vardır sonrada bir daha yaptırmadı annem Sen en güzeli bir camin hocasına gitolmazsa sana bir dua yazsın ben kardeşimi götürmüştüm bir dua yazmıştı çok iyi geldi ona muskanın içinde olduğu için hangi dua olduğunu bilmiyorum ama baya bir rahatladı en güzeli birde nazar ve sıkıntı duaları var onları okursan yatmadan önce daha iyi olur Sen içini yüreğini ferah tut böyle durumlarda en güzel şey dualardır Dilerim en kısa zamanda şifa bulursun En güzeline Emanet ol sevgiler ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukken de yapılıyor muymuş, iz kalıyor muymuş :S
      haftaya gidicem inşallah Allah razı olsun :)

      Sil