Büyük bir dünyada, birine aşık olmak isteyen küçük bir kızım.

- Ekim 11, 2016

Ne olur yani şöyle korkmadan seveceğimiz, güvenip pişman olmayacağımız sonu ayrılık olmayan ilişkilerimiz olsa.
Terk edilmesek, acı çekmesek, hayallerimiz yıkılmasa. Birine çok güvensek, çok değer versek ve o kişi buna layık olsa...

Hastayım, hastayken aslan maskemi çıkarıp etrafımdakilere "bakın bana, bakın ben aslında o kadar da güçlü değilim. Ve hiç de olmadım, ama hep öyle görünmeye çalıştım. Bakın ne kadar da acizim, çaresizim. Ben aslında hep kediydim, hadi sevin beni, ilgilenin benimle, ne yaparsam yapayım mazur görün, şımarıklığıma verin, bana bakarken hep gülümseyin" demek istiyorum.

Geçmişimi düşünmek istemiyorum, artık kendimi de hayatıma girenleri de yargılamak istemiyorum. Ama yapamıyorum.
Hep yaşanmış sahnelerin alternatiflerini düşünüp, dilimin en sivri haliyle eleştiriyorum en çok da kendimi... Boş veremiyorum.

Hayat hep gel gitlerden ibaret. Ne sunulursa onu yaşıyoruz evet kaderi değiştirmek mümkün değil ama kazaya gelmeden cüz'i iradeyi doğru kullanmak elimizdeymiş...

Bir türlü anlamadığım ve anlamak için çok da araştırıp, uğraşmadığım şeyler olan kader, kaza, cüzi irade'yi anlamaya çalışıyorum artık...

Kader, Allah'ın olmuş ve olacak her şeyi bilmesi; kaza, olacak olan şeylerin zamanı geldiğinde olması; cüzi irade de insana verilen seçme serbestliğiymiş.

Yani ne zaman aşık olacağımız belli, neler yaşayacağımız belli, zamanı geldiğinde bu bir şekilde gerçekleşecek. Ama kime aşık olacağımız ve o belirlenen sürede yaşanacak olanları kiminle yaşayacağımız bize bağlı sanırım... Ama kime aşık olacağımız nasıl bize bağlı olabilir ki? O zaman bizi çok seven, aşık olan birine karşı bir şey hissedemememizin nedeni, aşık olma zamanımızın daha gelmemiş olması olabilir mi?

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. aşk aşk aşk yani Kim istemez ki sevilmeyi sevmeyi aşkı Adına şiirler şarkılar ağıtlar yaktıran aşk bazen anlamını bile unutuğum aşk Dilerim bir gün gölünce bir aşk yaşarsın ....

    YanıtlaSil
  2. aman geçmişi hiç düşünme, denk düşmemiş demektir bişiler, sorgulama üzme canını, aşk da düşününce gelmez yaaa, kendiliğinden olursa olur, bir de, yalnız olmak keyifli yaaa, ilişkiler çok karmaşık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında doğru diyorsun biraz rahatladım ya, biraz hüzünden sıyrılabildim ya hemen rahat batmaya başladı. hemen aşk istiyorum diye zırlamaya basladım :)) biraz rahat dursam bi nefes alsam ölürüm sanki ah bu ben

      Sil
  3. Aşkı isteyen her insan oldukça haklı.sıradan geçen bir ömre bir aksiyon getirir.Tabi her aksiyon aniden durma gösterir.Ayrılığımız bu yüzden,korku bu yüzden. Çünkü aşk günümüz anlamıyla öğrenme gerektirmeyen zahmetsiz yaşanılan,karmaşık bir ilişki. Köklü olan bitmeyen ilişki nedir? Nasıl sağlarız bunu? İç varlığımızın istediği bu heyecan bizim canlı metabolizmamızın doğru çalışmasıdır.Ama hayata geçememesinin nedeni nedir? Niçin o kadar sevilmiyoruz? Edebi anlamada ve sanatsal anlamda öğrendiğimiz aşkın peşinden koşmak büyük bir hayalperestliktir. Gerçek ilişki tanımadan başlamaz. Bu yazında oldukça iyi anlatımla dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden hep baştan hata yapıyoruz demek ki, içi boş aşklara kapılıp heyecan peşinde koşuyoruz sonra da sıkılıyoruz vazgeçiyoruz. İnşallah köklü olan, bitmeyen ilişkiden istiyorum ben de eyyy evren duy mesajımı :))

      Sil